Min favoritt leppestift

God morgen solstråler ♥

Har dere hatt en fin helg? Det har jeg! Full avslapning og kvalitetstid med kjæresten. Det er det så fester som slå! Så gøy å se at så mange av dere likte innlegget han skrev! Tenkte det var en genial måte for dere å bli litt kjent med meg “utenfor” bloggen. 

Fikk forresten et spørsmål av en leser her forleden. Spørsmålet var: Hvilken leppestift bruker du? Opp igjennom tidende har jeg hatt en favoritt leppestift som jeg har brukt. Og den har vært min favoritt siden tidenes morgen. Men! Da jeg var ute på shopping for et par måneder siden, ble den danket ut av en H&M leppestift (av alle ting i hele verden!). Jeg elsker matte nude lepper. Rett og slett fordi jeg ser skikkelig slem ut med naturlig røde lepper. Haha! 

Så jeg har alltid lett etter den perfekte leppestiften. Min forrige favoritt var ikke veldig matt, så jeg måtte alltid matte den ned med litt pudder. Men nå slipper jeg det! Fordi denne leppestiften fra H&M er så utrolig perfekt! I tillegg koster den sånn 40,- kr så det blir ikke akkurat noen stor utgift. Og til dere som mener at billige ting er dårlige. Jeg kjøpte faktisk med en YSL leppestift i taxfree butikken når jeg kom fra Tenerife sist, og gud den ble ikke akkurat noen favoritt. Brukte den et par ganger, men virkelig ingen favoritt! 


//H&M  matte lipstick #bardot

 

25 kommentarer

Siste innlegg