Wild flower

I dag har det vært så varmt og godt ute! Har kost meg masse ute i det fine solværet. Nå skal jeg rydde på garderoberommet mitt. Søsteren min har nettopp vært innom og ryddet ut av sine gamle skap. Så nå har jeg hele rommet for meg selv og mine ting. Har masse ting som må ryddes og kastes, også har jeg lyst til å ha alle veskene mine i det ene skapet.

Nå ligger de sammentrykt i en skuff under sengen min, og det blir totalt kaos på rommet mitt hver gang jeg skal ta ut en liten veske. Så det er et problem som må løses! Hvis det blir litt fint inne på garderoberommet mitt skal jeg vise dere bilder! Er egentlig ganske stort rom, men er 5 svære skap, så blir litt trangt. Men skal se hva jeg får til! Wish me luck 🙂   

Cubus: Topp   Bik Bok: Blomsterkrans   Primark: Shorts og sko

20 kommentarer

Siste innlegg