Ny pysj + Favorittmagasiner

God helg ♥

Jeg sitter enda i pysjen og leser favorittmagasinene mine. Får så mye inspirasjon og kunnskap fra disse bladene. Shape up får jeg masse treningstips fra, og ikke minst motivasjon. Sjekk den flotte jenta på coveret! Hvis ikke det gir meg motivasjon til å trene mer og bedre, så er det ingenting som gjør det! Shape up har også en hel del sunne oppskrifter, så her er det masse å hente!

Syns både Det Nye og Stella har mye bra motereportasjer, skjønnhetstips, også er det en stor bonus at de intervjuer bloggere veldig ofte. I denne månedens Stella er det intervju av Camilla Pihl som var veldig interessant lese. 

Nå må jeg vel snart hoppe inn i litt vanlige klær og gjøre meg klar til i kveld. Skal ha en del venninner over på taco og film, så det blir skikkelig jentekveld. Flere av jentene har jeg ikke sett på altfor lenge, så da er det virkelig på høy tid med litt jentetid!

Ser dere at jeg har ny pysj forresten? Kjøpte den i går når jeg var på buskerud storsenter med Madeleine. Syns den er sååå søt! Elsker å bruke pysj bokser, de er så behagelige. Helt siden jeg var liten har jeg elsket å dasse rundt i silkeboksere og en baggy tskjorte på kvelden når jeg skal ta det med ro. Kanskje flere som er sånn?

20 kommentarer

Siste innlegg