Dårlig start på uken

Hei hei!

Først og fremst må jeg si tusen takk for all den herlige støtten jeg fikk av dere etter min forrige innlegg. Det var veldig vanskelig å skrive det. Men det varmer hjertet mitt at det hjalp flere av dere ♥

I dag har jeg dessverre blitt ordentlig syk, og er nærmest sengeliggende. Jeg kjente jeg fikk vondt i halsen for et par dager siden, og siden da har det bare blitt værre. Nå klarer jeg nesten ikke å snakke fordi jeg har så vondt i halsen, og kroppen min verker helt sinnsykt. Veldig kjipt at jeg skulle bli syk akkurat nå. Siden jeg endelig skulle begynne å trene igjen. Men da får jeg utsette treningstarten et par dager, til jeg er på beina igjen. 

Nå skal jeg legge meg under dyna igjen, og håpe på at jeg snart blir bedre. Håper ingen av dere er syke, så dere får kickstartet nyttårsforsettene deres i dag. Lykke til alle som starter treningen igjen i dag! Jeg misunner dere!

 

44 kommentarer

Siste innlegg