Ukens spørsmål #34

Når kommer du til å slutte med extensions? 
– Kommer vel til å slutte med det hvis/når mitt eget hår har blitt mye lengre. Akkurat nå føler jeg meg naken uten extensions. Hehe, litt rart å si egentlig! Men de fleste som har brukt extensions kjenner nok til den følelsen.

 

Hvilken størrelse har du kjolen i?
– Jeg har den i XS. Den sitter helt perfekt, og den sklir ikke ned selv om den ikke har stropper over skuldrene. Den er også litt stretchy i stoffet, så den former seg ganske godt etter kroppen din! Kjolen er å få tak i HER.

 

Får du aldri vondt i bena etter høye hæler?
– Det er veldig sjeldent! Jeg bruker som regel alltid Jeffrey Campbell sko, og det er veldig ergonomisk korrekte. Så når jeg går med de skal jeg gå i veldig mange timer før jeg får vondt i bena. Ellers er det veldig smart å bruke hæler som har litt tykk hæl, og platå forran. Da blir de mer stødige og komfortable å gå på.

 

Er det toll og frakt på Locksandbonds.com? Hvor lang tid tar det før håret kommer i posten?
– Jeg er litt usikker på om det er toll på varene. Men vet om flere som har bestilt derfra, og da har de ikke måttet betale toll. Mye mulig at tollen blir betalt av nettsiden. Frakten ligger på ca 150 kr (25 dollar), og de sender via fedex fra USA. Så det tar ca 3-4 dager før du får håret. Ganske kjapt til å være helt fra USA egentlig. Fedex ringer deg, og kommer med håret hjem på døren din. Så du trenger ikke å dra helt til postkontoret for å hente håret. 

 

Hvor mye koster håret ditt totalt?
– Jeg bruker 7 pakker i lengden 56 cm, og da får jeg veldig tykt og fint hår. Det koster rett i underkant av 3000 kr. Men det er myeeeee billigere enn hvis man skal kjøpe og sette på hos frisør. Da koster det fort 12’000 kr. Så det billigste er å kjøpe det igjennom locksandbonds og få noen til å sette det på for deg. 

Hvorfor får dere ikke gå i høye hæler på jobb? Er det med sikkerhet, for at dere ikke skal fremstå som forbilder på “feil” måte for kundene, som er i 7-14 års alderen, eller er det egentlig ingen spesiell grunn?
– Det er først om fremst på grunn av at vi ikke skal fremstå på feil måte for kundene. Men det er også fordi at når vi jobber må vi klatre i stiger bakpå lageret, og mye sånne ting. Så da er det ikke så praktisk å bruke høye hæler. Men kjenner det er litt kjipt for meg som elsker høye hæler, men sånn er reglene!

Nydelig og rå jakke! Hvor kjøpte du den?
– Tusen takk! Elsker den selv 🙂 Den er fra sheinside.com, direktelink HER.

 

Har du noen treningstips til nybegynnere?
– Det viktigste å huske på når du starter å trene er at resultater kommer ikke over natten, så ikke mist håpet bare fordi du ikke merker noe forskjell etter et par måneder. Det er også viktig å sette seg en plan og mål for treningen. I tillegg kan det være smart å få en PT til å skrive opp en treningsplan for deg, sånn at du trener riktig. 

 

Hvor i Norge har du lyst til å reise?
– Til å være  helt norsk har jeg reist sinnsykt lite i Norge. Jeg har såvidt vært utenfor Østlandet. Har kun vært i Kristiansand og Mandal. Men jeg har lyst til å besøke Bergen og Trondheim også. Selv om jeg er sinnsykt dårlig på dialekt, så jeg kommer ikke til å skjønne bæret av hva sier til meg da. Hehe!

 

– Noe du lurer på til neste ukens spørsmål?

 

39 kommentarer

Siste innlegg