Dagens antrekk

I har jeg endelig fått tatt litt solarium. Ser virkelig at jeg begynner å bli altfor blek. Så da er det på tide å få litt mer farge på huden! Kommer sikkert til å begynne med selvbruning utover vinteren istedenfor solarium, siden det er mye mindre skadelig for hud og helse! Men frem til da blir det solarium for alle penga! Hehe. 

Ellers enn det har jeg vært innom posten i dag og hentet neglelakkene (wihu, skrev ordet faktisk riktig!) jeg la ut innlegg om på søndag (les det her). Det var hele 32 (!!!) lakker, så her skal jeg virkelig få prøvd ut alle mulige kombinasjoner til antrekk. Jeg syns neglelakker gjør det lille ekstra til et hvert antrekk, og i det siste har jeg blitt mye flinkere til å bruke det! Skal absolutt legge ut bilder etterhvert som jeg prøver de! 

// Bukse – Junkyard.no // Jakke – Gina Tricot // Topp – Cubus // Sko – Nelly.com // Kjede – Sheinside.com //

19 kommentarer

Siste innlegg