Dagens antrekk

Hei folkens! I dag har jeg virkelig fått unnagjort mye! Jeg har lagd en video til dere (forteller ikke hva det er enda! Men den kommer på bloggen i kveld), ryddet hele klesrommet (der så det helt katastrofalt ut), vasket en klesvask, og svart på mailer. Fikk endelig prøvd ut 50mm 1/4 linsen i dag, og jeg er helt forelsket i den allerede. Bildene blir så fine, og akkurat sånn som jeg vil ha de. *materialistisk lykke* Kjenner blogglysten bobler akkurat nå! Wiiii, endelig! 

Genser – Sheinside.com (får ikke linket direkte til genseren, men søk på “greenday” så finner dere den) // Tightsbukse – Bik Bok // Sko – Jeffrey Campbell, nelly.com // Kjede – 1929galore.com

 

Hva syns dere om genseren forresten? Fikk den i posten fra sheinside.com på lørdag. Personlig syns jeg den er skikkelig kul, men man må kanskje tørre å skille seg litt ut hvis man skal bruke den?

31 kommentarer

Siste innlegg