Ukens spørsmål #31

Nå du løper 5km (langkjøring), løper du alt i ett da? Evt hvilken fart på mølle?
– Når jeg løper på mølle pleier jeg å løpe alt i ett uten å ta pauser, og da har jeg på 7-8 på farten. Når jeg løper ute pleier jeg å løpe der det er mye opp- og nedoverbakker. Så da hender det at jeg ikke klarer å løpe alt i ett, og må gå noen deler av distansen. 

 

 

Hvor er den hvite toppen fra? Den var skikkelig fin!
– Den er fra Bik Bok. Er helt enig i at den er skikkelig fin! Dessverre hadde de den bare igjen i small når jeg var der, så den ble for stor for meg..

 

Hva fikk deg til å starte og blogge?
– Det var kusinen min Eveline som fikk meg til å starte. Siden jeg jobbet som modell, og ville ha et sted jeg kunne legge ut bilder fra photoshoots og lignende. Så helt i begynnelsen var det mest modellting det gikk i her på bloggen, men etterhvert ble jeg skikkelig bitt av bloggbasillen og begynte å blogge om flere ting. Det er litt sykt å tenke at jeg allerede har blogget i 3,5 år! Er så utrolig glad for at jeg begynte. For jeg har fått oppleve så mye utrolige ting, som jeg ikke hadde fått opplevd hvis jeg ikke var blogger. Og da hadde jeg heller ikke hatt verdens søteste blogglesere ♥

 

 Har du en god anbefaling på mascara?
– Jeg er veldig fan av Loreal telescopic mascara. Siden den gir pene og lange vipper, uten at de klumper seg. Men det viktigste er å ha en god teknikk når man påfører mascaraen, og bruke en god vippetang. 

Hvor varm skal en krølltang være, og hvor lenge skal jeg holde den med håret i?
– Er ikke helt sikker på temperaturen. Men jeg pleier å holde i ca. 12 sekunder. Da blir håret ordentlig gjennomvarmt, og krøllene sitter ganske lenge. Jeg bruker en veldig god krølltang fra Herstyler sin 3P kolleksjon, og den er absolutt å anbefale. Har anbefalt den flere ganger på bloggen, og det er det virkelig en grunn til, fordi den er helt sinnsykt bra!

Hvorfor fortsatte du ikke med vippe-extensions? Anbefaler du det ikke?
– Jeg brukte mascara på mine, så de datt altfor fort av. I tillegg måtte jeg helt inn til Oslo hver gang jeg skulle fikse de. Så det ble altfor mye stress! Syns det var utrolig fint, og kjenner jeg savner det mye. Så skal ikke se bort ifra at jeg tar det på nytt igjen, hvis jeg finner et annet sted litt nærmere enn Oslo. Har forresten skrevet et innlegg om vippene jeg hadde før HER

 

Kan du legge ut treningsprogrammet du skal begynne med?
– Treningsprogrammet jeg skal begynne med heter “Stronglifts 5×5”. Kan skrive mer info om det etterhvert når jeg har kommet litt inn i det!

 

Hva er forskjellen på 50mm 1/4 og 50mm 1/8?
– 1/8 linsen er laget av plast og er veldig lett, men gir ikke så bra kvalitet på bildene, og blendertallet er selvfølgelig høyere. I tillegg er det billigere (700-800,- kr ca). Men 1/4 er tyngre og gir mye bedre kvalitet, men det koster litt mer (ca. 2500,- kr).

Kan du lage en video på hvordan du fikser øyenbryna dine?
– Det kan jeg absolutt gjøre. Har laget en før, men det er veldig lenge siden, og den var ikke så bra. Så jeg kan absolutt prøve å få lagd en med litt triks og tips!

 

– Lurer du på noe til neste “ukens spørsmål”?

 

25 kommentarer

Siste innlegg