Hva liker dere egentlig?

Som blogger syns jeg det er veldig gøy å skrive om ting dere vil lese om, og som jeg interesserer meg for. Men det er jo ikke alltid så lett å vite hva dere liker. Spesielt når man har helt skrivesperre! Så derfor spør jeg dere: Hva liker dere å lese? Liker dere antrekksbilder, sminkevideoer, treningstips, mat oppskrifter, skjønnhetstips, hverdagsinnlegg/videoer, ukens spørsmål, tabu temaer, hårtips eller noe annet kanskje? Kom gjerne med så mange forslag dere har!

Håper virkelig at dere som ikke pleier å kommentere, også kan skrive hva dere ønsker å lese om!

99 kommentarer
    1. Vil gjerne lese mer om deg, selv om dette er en typisk skjønnhetsblogg. Helst noe mer privat – i duren som det innlegget om “10 ting dere ikke visste om meg”, eller når du tar opp leserspørsmål. 🙂

    2. Du kan jo kanskje lage 5 no heat hairstyles 😉
      Liker utrolig godt å se sånne, itillegg til sminkevideoer og sånn.. Hadde også vært utrolig gøyt med mat tips ;-))

    3. Sminketips og hårtips, ukens spørsmål, antrekksbilder, sunne og enkle oppskrifter, hverdags-innlegg og videoer 😀

    4. alt du blogger om er perfekt! du har fine antrekk, og du kommer ofte med tips for hår, sminke, hud osv. du er også flink til å legge ut videoer. skulle ønske du la ut mer videoer! f.eks sminketips, bare en tilfeldig video eller noe 🙂
      stå på videre, du er fliiink!

    5. hvordan man ikke ligger på seg? kan du ha et innlegg om det? spurte en gang før og du sa du kunne skrive et innlegg om det :))

    6. Liker å lese lignende bøker som “The Hunger games”, “The mortal instruments” (skyggejegerne) og lignende.Før jeg leste de bøkene, hadde jeg aldri lest ferdig en helt bok. Nå, elsker jeg å lese! :D<3

    7. Jeg ser ikke på deg som en sminkeblogg/moteblogg men heller en inspirasjonsblogg. Det tror jeg kanskje de fleste er enig i ! pga du har ikke et fast tema men mange forskjellige. Da føler jeg bloggen din går under kategorien Inspirasjon. Så egentlig det meste 🙂

    8. Du har så fiin blogg, Stina! Synes du blogger utrolig bra! Ting jeg synes er gøy å se og lese på blogger er
      – Sminke og hårtips.
      – Bilder fra barndommen er utrolig koselig.
      -Vise favoritt kjolene dine i en video/innlegg.
      -Flere “10 ting du ikke visste om meg” inlegg er supergøye å lese!
      -Dekorasjons tips til rommet.
      -Motetips.
      -Sunn men godt mattips
      Klem Linda Alexandra

    9. du kan skrive om dyretesting! kjempe viktig tema, og de fleste er nok ikke klar over hva de støtter når de kjøper sminkeprodukt fra f.eks. max factor, loreal osv.

    10. Sminkevideoer, hårvideoer, hverdagsvideoer og kanskje du kunne hatt topp 10 kjoler?<3
      PS. Elsker bloggen din! Stå på..<3

    11. Noe av det jeg liker best å lese er oppskrifter, innkjøp, ønskelister, ukens spørsmål/spørsmålsrunde og konkurranser hehe 🙂 Er ikke så glad i outfit og extensions innlegg

    12. 10 ting du hater 🙂 hvilke blogger du leser, også kan du jo prøve å ha en liten photoshoot med deg selv eller en venninne, der du bruker et litt mer spesielt tema enn bare vanlige klær, det hadde vært kult 😀 og unngå “kamerabilde i speilet” bilder :))

    13. Gjerne et innlegg om sunne snacks og måltider 🙂 og motivasjon til å holde seg sunn og trene jevnlig!

    14. Antrekbilder liker jeg veldig godt for du har så fine klær
      Spørsmålsrunde synes jeg er også veldig gøy
      Egentlig alt du skriver <3

    15. Jeg liker alt du nevne i innlegget! Elsker skjønnhetstipsene fra deg, men du er også veldig flink til å skrive, så noen tabu-temaer i blant hadde vært fint det og :))

    16. Synes det har blitt litt mye antrekksbilder,gøy det også altså, men hadde vært xtra kjekt med mer videoer,tips både til sjønnhet,spisetips og trænings tips! Eg video på din morgon rutine (fra du står opp,på bade, når du spiser og hele pakka!) og kveldsturine, med hudbleie og hele pakka hadde cet super kjekt og settpå!

    17. Jeg ELSKER konkurranser, men forstår at du ikke kan ha det hver uke 🙂
      – Ellers, innkjøpsvideo er noe av det jeg synest er morsomest å se på! 🙂
      – Hvilken vinterjakke du skal ha i år ?
      – Wants
      Hadde vært veldig gøy og fint om du kunne lage et innlegg om hvilken vinterjakke du skal ha i år og hvor den er fra og sånt 😀

    18. En av grunnene til at jeg liker bloggen din, er fordi du har så mange ordentlige innlegg med kvalitet! Liker veldig godt når du tar opp tema og verdier eller kommer med tips! 🙂

    19. Synest du er veldig flink til å videoblogge!! Men også svar på spørsmål og antrekksbilder! :))

    20. Lurer på om du kan lage en video med harfisyrer for kortere hår neste gang du tar ut extensionet :))
      Elsker forresten bloggen din!

    21. Jeg er ekstremt glad i skjønnhets tipsene dine, ukens spørsmål og mattipsene dine! Egentlig, liker jeg alt haha

    22. Utrolig glad for at du spør! Jeg liker veldig godt sminkevideoer, sminketips, videoer om alt og ukens spørsmål! Og kanskje tips til h a vi kan gjøre hvis vi kjeder oss!

    23. Jeg liker når du legger ut sminkevideo, forskjellig tips om hud siden jeg har veldig uren hud!
      Kanskje du kan legge ut, hvilken sminke som er bra for kviser, eller som dekker bra da 🙂 stå på!

    24. Hallo, jeg må bare si at du er den mest innspirerende bloggen på blogg.no det var fakrisk DU som inspirerte meg til og begynne og trene, jeg hatet viskeli å tren før men nå for jeg faktisk glede av det! Men jeg har et spørsmål for jeg holder på men en son trenigs utfordrig og så stor det på engelsk, så jeg lurte på om du viste hva bridges er?
      -Jeg elsker og lese spørsmåls runde og skjønnhet tips og hår tips og hår frisyrer <3

    25. Hei.
      Jeg liker når du blogger om mat og helse+ trening.
      Liker også når du blogger om hud og hår tips.
      Så liker jeg spørsmålsrunder og sminkevideoer👍

    26. Jeg liker skjønnhetstips, dagens antrekk (men ikke hver eneste dag, kun når det er noe spesielt), trening veldi mye 🙂 Og seff litt fra hva du gjør i privatlivet.

    27. Det meste er egentlig ramset opp nå. Men jeg synes egentlig bloggen din er perfekt som den er! Vet mange skriver at det er den beste bloggen de noen gang har sett, bare for å få kommentarer tilbake, men jeg mener det virkelig! Jeg leser bloggen din daglig, og blir like glad hver gang du legger ut noe nytt. Synes du er veldig flink til å variere! <3

    28. Jeg liker veldig god ukens spørsmål. Det er noe jeg liker at alle bloggene jeg leser, har. Fordi man får vite mer om personen enn bare at de skriver hvordan dagen har vært. Jeg syntes alt som kommer er kjekt å lese, men ukens spørsmål eller spørsmålsrunder er utrolig morsomme.
      Ellers syntes jeg du bare skal fortsette. Jeg liker det du kommer med, det er derfor jeg leser, hehe.

    29. Hverdags innlegg, antrekk, hårtips, skjønnhetstips, sminketips, treningstips, videoer 🙂
      Lurte også på om du kunne begynne med tips til hvordan man kan style opp ett enkelt antrekk med skjall,ørdedobber … kanskje også noen DIY’s til hvordan man kan lage pynt eller ting til å pynte opp eit antrekk. Også treningstips hadde vore bra! ♥ 🙂

    30. Jeg liker aller best når du har tabu temaer. Det gir meg veldig mye inspirasjon<3 Liker også når du svarer på spørsmål, enten det er ukens spørsmål eller spørsmålsrunde

    31. jeg har aldri kommentert her för, men jeg liker best treningsvideoer, sminkevideoer, sminketips, skjönnhetstips og antrekksbilder og ukens spörsmål<3 elsker bloggen din!!!!!!

    32. Dagens antrekk er min favoritt for da får man se litt åssen andre folk går kledd. Bare synd du ikke har noe antrekk angående støvletter for går nesten bare i det xD

    33. Hei!!
      Jeg pleier aldri å kommentere, men nå syntes jeg det var på tide! jeg bare elsker når du har skjønnhetstips/treningstips og alle andre tips. Syntes også det er veldig interessant å lese ukens spørsmål og ting dere ikke visste om meg. det er slike ting som ikke kommer veldig ofte, og det skjønner jeg, men er så fornøyd med det du har lagd(forresten syntes jeg du er den beste toppbloggeren til å skrive variert 😉 )!
      Hilsen en som alltid stikker innom bloggen din, Stina!!!!! <3<3

    34. Jeg elsker når du lager skjønnhetstips og hårtips innlegg egentlig bare derfor jeg leser bloggen din egentlig ahah 😛

    35. Jeg vil du skal skrive om sminke tips, hårtips, hvordan man kan sett opp håret til skolen, enn vanlig hestehale???

    36. Jag älskar när du gör videos, om träning och hår 😀 Sen så gillar jag också vardagliga inlägg & tips! Kraaam <3

    37. Forslag til sminkevideoer:
      – Sminke til jobbintervju
      – Sminke til julebord
      – Sminke til date
      – Nicki Minaj sminkevideo

    38. Har enda ett forslag/ønske! Innlegg om sminkekoster, hvilke sminkekoster du burde ha og hva de brukes til.

    39. Jeg liker sminke og hårtips, er ikke den som gidder å sette meg ned å dulle med sminke og hår hvis jeg har tid til overs så jeg får ikke prøvd nye ting. Da jeg leser dine tips så virker det så enkelt, så jeg prøver 🙂
      Stina, jeg DIGGER bloggen din! fortsett med det du gjør! <3

    40. elsker bloggen din!
      Det jeg gjerne ønsker at du skal lage et innlegg om, er om hvordan man kan bli en bra blogger, og komme seg langt med bloggen sin?

    41. Jeg liker spørsmålsrundene❤️ Syntes de er utrolig å lese hva du svarer! Det kan være mange rare spørsmål å men vi får vite mer om deg! Håper du tar et av mine spørsmål engang!

    42. Elsker bloggen din❤️
      Du blogger kjempe bra og er utroleg fin,ser opp til deg
      Eg liker sminketips,morning routine,night routine,evryday makup,hår videoer

    43. Sminke -video og sminketips til hvor man kan kjøpe billig sminke sånn cirka rundt 100 norske kroner og sminketips til hvordan man kan legge sminke fint og da mener jeg rask og veldig mye stes

    44. jeg vil gjerne vite hvordan jeg kan legge sminken veldig fint og jeg vil også vite hvor du kjøper de kostene som er gode som du ikke kjøper på nett og hvordan du legger hverdagsminken din og hvor lang tid du bruker på og legge sminken.

    45. jeg vil gjerne vite hvordan du legger sminke og hvilke koster du bruker og hvor de kosten som ikke er kjøpt på nettet er kjøpt og hvor mye de kostet og hvis det er euro så vil jeg gjerne at du sier hvor mye det er i norske kroner og husk at euro må ganges med 8 og jeg vil gjerne ha minst 4 sminketips og hvordan jeg kan fjerne urenheter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg