Todagers

Rakk ikke å blogge noe i går siden jeg kom hjem fra R så sent på dagen, og når jeg kom hjem måtte jeg gjøre meg klar for å dra på byen. I går startet jeg kvelden hos Pia (som jeg er med på bildet), vi hadde skikkelig jentevors hos henne. Hadde ikke møtt noen av jentene før, bortsett fra Pia, så var veldig koselig å bli kjent med de. Herlige jenter! I 23 tiden stakk vi på Z Bar & Cafè og vorset litt mer, før vi dro på Klubbteatret. Det var utrolig mye folk på KT i går, så der ble det utrolig bra liv på dansegulvet. Haha, Pia og jeg endte med å danse oppå høytalerne. Blame it on the Tequila! 

På fredag var jeg også på KT en tur. Da var jeg der med et par kompiser, men møtte jo også masse kjentfolk. KT hadde arrangert Cowgirl night, så de hadde en svær rodeookse midt på dansegulvet. Utrolig morsomt å se folk prøve seg på oksen. Er sykt pyse når det kommer til sånt, så jeg turte ikke å prøve selv. I stedet ble jeg heller tilskuer, hehe!

 

11 kommentarer

Siste innlegg