Hva vil dere lese om?

Nå om dagen føler jeg at blogg motivasjonen er helt borte. Det føles ut som alt jeg blogger om bare er kjedelig. Ikke en god følelse! Blir helt slack når jeg ikke har noe motivasjon. I dag kunne jeg sikkert egentlig ha gjort masse blogg jobbing. Men hva gjorde jeg? Jo, jeg har spilt candy crush i hele dag. Siden dere er de flinkeste til å motivere meg til å blogge, så spør jeg dere. Hva vil dere lese om? Kom gjerne med konkrete ideèr, ikke bare “outfits” og “sminke”. Kom gjerne med forslag til dypere temaer jeg kan skrive om også. Elsker å skrive litt dypere innlegg, men aner ikke hva jeg skal skrive om! 

 
 
60 kommentarer
    1. Vil gjerne lese mer om trening! For eksempel hvor du får din motivasjon fra, musikk, treningsklær og hva du trener! Og om du kanskje har et spesielt kosthold innenfor treningen din 🙂 ELSKER BLOGGEN DIN!

    2. Hvis du har opplevd noe skummelt som du alltid vil huske, kan du jo skrive om det? 🙂 Om deg og ditt kjærlighetsliv? Hvordan du kom deg på topplisten? 🙂

    3. Du blogger om fantastiske ting ikke føl det! du fortjener virkelig og være på topplista verdens beste blogger syntes jeg! :))

    4. Jeg liker (elsker) når du blogger om de tipsene som er litt “uvanlige” og kanskje innkjøp? 🙂 treningstips og hvordan man kan lage sunne, men enkle måltider!! 😀

    5. Jeg syns du kan ha flere skjønnhetstips siden jeg får bruk for mye av det du skriver! Også kan du blogge litt mer om trening! Da blir jeg skikkelig motivert til å trene mer!
      Forresten, digger deg og bloggen din. ! <3

    6. Kanskje du får mer motivasjon når du får ny header! 🙂 Skal du bruke en av de som er på headerplease?

    7. blogge om bøker/filmer/musikk du liker?
      Minner fra barndommen eller noe?
      Blogge om hva du synes om forskjellige ting som skjer i verden?(naturkatastrofer, fattighet, dyreværn osv.)

    8. -Liker videoer om sminke, hårfrysirer, diy og kanskje du kan lage en “my morning rutine”
      -Tips til lengere og finere hår
      -finere og sterkere negler
      -tips til flott sommerhår
      -trening. videoer, øvelser, dagens trening osv!
      Digger bloggen din 🙂

    9. Kan ikke du skrive om dine meninger ang. utroskap(og tilgivelse selv om du ikke er i situasjonen), alkohol i hjemmet, kroppspress og slikt da? Interessant å lese om 🙂
      Ellers er det gøy å lese om sminke og klær, hår og slikt.

    10. Elsker skjønnhetstipsene dine og videone, så fortsett med det 🙂 Jeg kunne godt likt å få en hårvideo med ulike fletter eller frisyrer som er enkle og lage til hverdags 🙂

    11. Blogg om skjønnhet!
      Hva du anbefaler innen sminke
      Flere sånne fakta om skjønnhet om du skjønner..?
      Og blogg mye mer om trening! Og hvor du får all inspirasjonen!!
      Hadde vært supert

    12. Elsker når du gjør DIY, kanskje du har noen DIY-tips som du kunne laget video om? 🙂 Ellers hadde det vært gøy om du kunne blogge noe om ditt syn på dagens skjønnhetsideal 🙂

    13. Jeg elsker alle innleggene dine! Synst det er veldig koselig med innlegg når du har vært ute og møtt folk, veldig koselig å se bilder av det. Jeg synst også det er veldig positivt om en blogger nevner litt om livet sitt og litt følelser.. Blir mye bedre forhold mellom bloggeren og leserene da. Trenger ikke bli FOR personlig, seff 😉 Men jeg synst ikke du har så mye hverdagsinnlegg, det kunne det kanskje vært litt mer av? 🙂 Hva du gjør på om dagene og sånnt 🙂

    14. – Lage ein makeup collection
      – Snakke mer om trening
      – kor kan man kjøp hår exstation
      Elsker bloggen din!!!! STOOOOR fan!♥♥♥♥♥

    15. Treningstips, et innlegg der du skriver om noe du brenner for, tankeblogg, ting kanskje andre ikke vet om det… Digger bloggen din og synes du burde hatt 1.plassen på topplista 😀

    16. Jeg syns du kan fortelle oss litt om ditt forhold til dyr, dyremisshandlig og hvorfor/hvorfor ikke du kjøper kosmetikk som er testet på dyr…

    17. Eg vil se parfyman du bruke! 🙂 og kan du ikke skrive et innlægg om alle dyran du har hadd? hunden du hadde før va jo bærre heilt nydeli.

    18. Sunne mattips og trening. Viss du har noen andre øvelser jeg kan gjøre hjemme eller ute så hadde det vært gøy med en ny treningsvideo.

    19. – hvordan unngå å bli fristet til usunn mat i hverdagen
      – hva du blir motivert av til å trene
      – dine favorittserier på tv ala. Glee. PLL, OTH, Gossip Girl

    20. Jeg vil at du skal blogge om trening:) hvordan du blir tynn? Forslag til å bli tynn? Noe Anna en jogging? Hva trener du? Osv..

    21. Du kunne hatt 10 ting du anbefaler til leserne dine ( altså om sminke )
      Og 10 ting du ikke anbefaler ( om sminke de og )

    22. Elsker bloggen din, du fortener virkelig å ligge på topplisten. Liker godt når du blogger om skjønnhets tips, det er alltid nyttig. Hadde også vært veldig kjekt om du hadde lagt “My morning routine” og “pakk med meg” 🙂 Hadde også vært kjekt med 10 ting som irriterte deg, enkle sunne måltider osv..

    23. Video og diy skjønnhetstips hadde vært gøy. Min uke i video hvis du skjønner hva jeg mener. Elsker bloggen din!😍😍

    24. Elsker innleggene du lager om trening! Tror du at du kunne ha lagt ut hvordan en typisk uke ser ut for deg med tanke på trening? 🙂

    25. Jeg synes det er skikkelig hjelpsomt alle de tipsene du legger ut! Faktisk en av grunnene at jeg leser bloggen din fast, og….Elsker den 🙂
      Så tips, alt fra mote til selvtillit, sminke til vennerproblemer 😀

    26. Hei du hvet hunn som var så fan av deg på instagram? Hun som spurte om du var den ekte brukeren ! Det er meg å om du skriver kommentar til bake blir jeg gaaaaall!!! jeg er såååå biiiiig faaaan!!!!

    27. Blog about your favourite blogs 😀 Why do you like them and so.
      Also recommendations how to start a blog.
      Get the look posts or something 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg