Favorite outfits from June

Denne måneden har jeg fått ny personlig rekord i antall antrekk postet på en måned. I juni postet jeg hele 21 antrekk! Mange eller hva? Det er så mye lettere og bedre å ta antrekksbilder nå som det er sommer og noenlunde fint vær. Så må passe på å knipse bilder som en galing mens det ennå er fint vær!

Var forresten ikke meningen å poste så lite innlegg i går. Men stod å vasket bilen i 3 timer, for så å fly ned på postkontoret. Etterfulgt av å dra å Elkjøp i Kongsberg (viser dere hva jeg kjøpte etterpå!). Etter jeg hadde vært innom Elkjøp dro jeg og Susanne på Dolly Dimples og spiste Pizza. Og til slutt dro jeg til Eirik. Så rakk ikke å blogge mer enn et innlegg! Men får ta igjen den tapte bloggingen i dag ♥

 

Hvilket antrekk er din favoritt?

33 kommentarer

Siste innlegg