Offisielt ferdig med VGS – Endelig!

Nå kan jeg endelig si at jeg er helt ferdig med videregående. Det er så deilig å tenke at jeg aldri mer i mitt liv skal gjøre en diktanalyse, skrive en naturfagsrapport eller XXX. Det har vært et hardt år. Men sånn er jo påbygg, men jeg er stolt over at jeg har kommet meg gjennom det. Fikk karakterene mine i går og er veldig fornøyd. Kan legge de ut når jeg har fått det ordentlige vitnemålet i posten (var et par eksamenskarakterer som manglet). 

Selv om det har vært et hardt år, har jeg hatt mange gode stunder også, med de i klassen. Alle festene som vi har hatt hos Marius, klassefesten på Jonas B, russetida og turen på fjellet i begynnelsen av året, er noen av de beste stundene vi har hatt. Jeg kan med handa på hjertet si at jeg har gått i klasse med verdens beste gjeng. Vi har støttet hverandre gjennom tykt og tynt. Et slikt klassemiljø er det ikke alle som er heldige å få. Men jeg er evig takknemlig for at jeg fikk det. 

Etter avslutningsseremonien dro vi på Lizzy’s og spiste god mat. Fikk tatt et par bilder av godgjengen. Men brukte iPone så kvaliteten er jo helt forferdelig. Men alt er bedre enn ingenting! 

Etter Lizzy’s dro vi på vors hos Marius siden han bor rett ved Union brygge. Alltid masse liv og dans når det er vors/fest hos Marius. Og i går var intet unntak! Etter vorset dro på Union, der var det Graduation Party. Møtte på en del kjentfolk jeg ikke har sett på år og dag. Så det var veldig koselig! Kjenner jeg hadde det gøy i går, for i dag er jeg helt utslitt!

Forresten: Tenkte meg på VG lista Topp 20 i morgen, hvis det er greit vær (kjenner jeg Norge rett er det masse regn). Kanskje jeg møter på noen av dere lesere?

17 kommentarer

Siste innlegg