Dagens antrekk – Galaxy

Gud så deilig å tenke på at jeg ikke trenger å gå med russebuksa lengre. Fra nå av skal jeg prøve å få bra antrekksbilder mye oftere! I russetiden ble bloggingen min ganske ræva, for å være helt ærlig. Men fremover blir den mye bedre! Sol, sommer og at det er grønt ute hjelper mye på inspirasjonen. Så nå har jeg fått en god dose med inspirasjon til å blogge bra igjen. 

Men nå må jeg starte på norsk fremføringen jeg har på torsdag. Gruer meg helt sykt! Har om poetisk realisme. Høres ikke det morsomt ut? Ehe, kan love dere at det er like tørt som det høres ut! Men får bare gjøre det beste ut av det. Nå er det kun 30 dager igjen til sommerferien. Så da er det bare å holde ut. Gleder meg som et barn til å ha friår! 


Genser – Sheinside.com // Bukse – Gina Tricot // Sko – Modekungen.se // Smykker – lml.no

43 kommentarer

Siste innlegg