Ukens spørsmål #14

 

What? Liker du Rammstein?
– Jepp. Hehe, var nok ikke mange som så den komme! Men liker faktisk å høre på sånn type musikk når jeg er på skolen og når jeg gjør lekser. Mye lettere å konsentrere seg! 

Hvor får man tak i naturbørste?
– Litt forskjellige steder. Frisørsalonger pleier å ha det. Men der er det sykt dyrt. Kjøpte en på frisørsalong for 400,- kr. Ikke verdt det! Fungerer sykt dårlig. Anbefaler dere å heller kjøpe tangle teezer. Den er også mye billigere, og tar mer tak i hårstråene uten at den skader håret. Tangle teezer kan kjøpes HER for kun 129,- kr.  

 

Kan du vise hvordan du lager krøller med rettetang?
– 
Har ikke fått helt teken på det enda. Så må bli litt flinkere før jeg kan lære det bort til andre. Men så fort jeg har blitt flink blir det video!

 

Hvilket redigeringsprogram brukte du?
– På dette bildet brukte jeg picmonkey.com. Pleier som regel alltid å bruke det programmet. Hvis jeg skal legge på filter og sånt gjør jeg det på pixlr.com

 

Wow, for ett fantastisk fint hår du har. Hvordan får du det så fint og glansfullt?
– Tusen takk! Jeg bruker tape extensions fra locksandbonds.com så det hjelper mye. I tillegg bruker jeg også morronoil iblant. Men det hjelper også mye at jeg bruker varmebeskyttende fra GHD, den gjør håret veldig bløtt og glansfullt.  

 

Kan du lage et innlegg med topp 10 sanger du hører på?
– Hmm.. Tror det blir litt “off topic” her på bloggen. Men dere kan gjerne følge spotify listen min. Hører som regel på listen “Party nr 2”. Sjekk den ut HER.

 

Har du noe bilde fra da du hadde piercing i underleppa? Hadde vært gøy å se!
– Måtte faktisk lete litt nå. Men fant et der man tydelig ser piercingen. Hadde den ikke i mer enn 3-4 måneder så rakk ikke å ta så mye bilder. Hehe, verste fjortisstrynet da.. 

 

Hvor har du kjøpt krølltangen din?
– Den er fra herstyler i 3P collection. Kan kjøpes HER. Anbefaler den på det sterkeste. Den er veldig bra og blir sykt fort varm. I tillegg blir håret glansfullt og bløtt når man bruker den.

 

 

Hvilket kamera bruker du til blogg bilder?
– Jeg bruker Canon EOS 650D. Elsker det! Skal lage en liten “tutorial” på det snart. Må bare bli enda flinkere på det først!  


Hvilken størrelse har du i “fuck” genseren? 
– Den er one size. Så den er ganske stor på meg. Vil si at den er ca small/medium i strl.

 

Hvilken farge er håret ditt i?
– Hmm. Nå er det i min naturlige farge faktisk. Har ikke farget det siden i høst, og har faktisk ikke ettervekst! Men fargen jeg bruker på extensionene er i fargen #2 dark brown.  

 

Hvorfor er du russ i år hvis du er 20 år?
– Jeg har bursdag veldig tidlig på året (5. februar) så derfor har jeg allerede fylt 20. De jeg går i klasse med er 1994 – modeller. Så de er bare et år yngre enn meg. Hadde et “friår” i fjor. Var egentlig et år hvor jeg var kokkelærling i 3 mnd og etter det ble jeg veldig syk. Så var ikke akkurat noe fett friår. Men det er grunnen til at jeg er russ i år, og ikke i fjor.

 

– Noe du lurer på til neste gang?

26 kommentarer

Siste innlegg