Hva heter du på instagram?

Føler jeg følger alt for få på instagram. Og det er så veldig vanskelig å finne nye å følge! Så gjerne skriv opp hva du heter på instagram, og hva slags bilder du legger ut. Så kanskje jeg følger akkurat deg!

En liten “siden sist” runde fra instagrammen min. Oppdaterer litt oftere der, så hvis dere syns det blir litt lite oppdateringer på bloggen. Så er det bare å følge meg der! Heter “stinablogg”. Veldig lett navn å huske. Heter det samme på twitter også. Følg meg der også! Skriver masse rare tanker der. Haha ♥

♥ Ny space genser fra sheinside.com. Hvor fin er ikke den liksom? Jeg digger den bare mer og mer! ♥ Ventet på mamma når jeg skulle hente henne på jobb. Så da måtte jo kameraet opp selvfølgelig! ♥ Meg og Vicky ble spurt av Høgskolen i Buskerud om vi kunne ta bilde hvor vi lagde en lærer posering. Kleint, men morsomt! Kunne visst vinne en ipad mini. Får håpe jeg vinner den da ♥

♥ Gjorde meg klar for klubbteatret med Madeleine, Tina og Hilde Kristin. Utrolig morsom tur! ♥ Ny fuck genser fra sheinside.com. Loooove it! ♥ Trente litt da! Begynner å få resultater. ♥

♥ Mmmm, is og jordbær. Finnes ikke noe bedre enn det! ♥ Pose-pose with my lipstick :* ♥ Nydeligste pusen min som sover. Slik sover han nesten alltid. Ser ut som en liten kanin. Hjertet mitt smelter helt! ♥ 

♥ Outfit detaljer ♥ På shopping og var usikker på om jeg skulle kjøpe jakken. Så da var det bare å spørre dere på instagram. Fikk masse ja fra dere, så da kjøpte jeg den! ♥ Søsteren min og jeg på vors ♥

 

 

197 kommentarer

Siste innlegg