For mye å gjøre!

Ah, de siste to ukene har jeg hatt så altfor mye å gjøre. Har hatt flere prøver, innleveringer og lekser. Og det er ikke over enda! I morgen har vi matteprøve, søndag må vi levere inn en sykt viktig tekst i media, og mandag skal vi ha skrevet en artikkel i norsk. Stress! Er så sliten om dagen at jeg faktisk drømte for et par dager siden at jeg var på fest, og måtte dra hjem klokka 20 fordi jeg var for trøtt. Da er man sliten da! Hhaha. Sloknet på sofaen i stad og sov i hele 3 timer. Uæh, har ikke tid til sånt nå! Må øve på matteprøve. 

Har forresten laget et innlegg om “Hvordan få flere lesere på bloggen”. Det er veldig mange av dere som har spurt meg om jeg kunne lage et slikt innlegg. Publiserer det litt senere i kveld. Må finpusse det litt først. 

26 kommentarer

Siste innlegg