Ukens spørsmål #3

 

Hvilken linje er det du har lyst til å gå på?
– Vil gå journalistikk neste år. Håper på høyskolen i Oslo. Men alt kommer ann på karakterene jeg får.

Jeg har lyst til å begynne å bruke morrocan oil selv. Men jeg lurer på; hvor ofte bruket du det?
– Jeg bruket det som regel hver dag, når jeg er ferdig med å rette/krølle håret mitt.

 

Hei! Jeg er fast bruker av hair extensions fra Locks & Bonds, men har bare brukt clipsene derfra. Nå har jeg veldig lyst til å bestille meg enten tape eller micro ringer, men siden jeg ikke har erfaring med tape derfra – så lurte jeg på hvilken av metodene du anbefaler meg? Om jeg burde velge micro ringer eller tape?
– Jeg er veldig glad i tape extensions. Det er litt flere ting du må være obs på når du bruker det, som vasking av håret, sette det i hestehale, osv. Men med micro ringer både kjenner man og ser man fort at man har extensions. Med tape så hverken syns det eller kjennes det. Så jeg anbefaler absolutt tape hår. Har skrevet mye om extensions HER.

 

Hvorfor startet du å blogge?
– Ville ha et sted å poste bilder og promotere meg selv som modell. Men jeg fant fort ut at blogging var noe jeg virkelig likte. Så to og et halvt år etter er jeg fortsatt i gamet.

 

Utrolig pen! Hvor i Tyrkia var du?
– Tusen takk 🙂 Var i Marmaris. Det ligger langs egerhavskysten. Det var helt nydelig der, anbefales til de som vil til Tyrkia. Det eneste dumme var at det ikke var noe nordmenn der, bare engelske og tyske.

 

Kjempe fint antrekk, hvor er genseren din fra?
–  Den er fra Gina Tricot

Oi! Isabella og Lisa var veldig like, er de søstre eller noe? og btw, du var veeldig fin med svart hår! 
–  De er tvillinger. Tusen takk, savner litt å ha svart hår.. 

 

Hva syns du om gutter som trener i singlet?
– Haha, det var også noe å spørre om. Er ikke det ganske vanlig a?

 

Hvor redigerer du videoer?
– I windows movie maker

 

Så veltrent du var! Er du fortsatt slik? Er veldig gøy og se på anfre som har motivasjonen til å trene kroppen så bra. 
– Nja. Har vel det. Men den siste måneden har jeg gitt litt blanke i treningen, og da forfaller ting fort dessverre! 

Masse fine bilder! Hvordan ble du modell og liksom fikk det som et “yrke”? 
– Takk 🙂 Har skrevet om det HER.  

 

Når har du bursdag? Jeg har 8.mars
– 5 februar. Blir 20 da. Gleder meg som en liten unge!

 

Hvor mange kameraer har du? Syns jeg har lest at du har fått to i forbindelse med noe “blogg-greier”, hehe 🙂
– Jeg har 4 stk. som jeg bruker. Det lille rosa pleier jeg å ha med på fest, siden det passer så godt nedi små lommer/bh’en/clutcher. Det hvite bruker jeg til å filme videoblogger, det sykt bra. Pleier også å ha det med hvis jeg skal noe. Siden den svarte speilrefleksen er så stor. Men den svarte speilrefleksen bruker jeg til å ta bilder når jeg er hjemme, siden jeg har fjernkontroll til det. Både det rosa og det hvite kameraet har jeg fått av Nikon. 

Sliter tape extensionet på håret ditt? Mistet du mye hår eller opplever du mye floker når du skal ta det av? Hvordan er kvaliteten etterhvert?
– Tape er det som sliter minst på håret av absolutt alt extensions. Har nettopp tatt det av og på, siden det hadde vokst ut en del. Mistet ikke mye hår når jeg tok det av. Man mister ca 100 hårstrå hver dag, og når disse har sittet fast i extensionet, mister man de ikke før man tar av extensionet. U see? Litt dårlig forklart! Nå har jeg hatt på håret i over to måneder, og det er nesten ikke slitt.  

Hvordan klarte du å farge håret fra svart til brunt? Stripet du det gradvis eller?
– Har skrevet et innlegg om det HER som du kan lese.  

 

Har du noen hårkurer å anbefale? Jeg har krøllete, brusete og slitt hår. 
– Anbefaler deg å dra til en frisør og få råd der. Har ikke brusete og krøllete hår selv, så vet ikke om noen hårkurer. Det eneste jeg må råde deg til, er å ikke kjøpe hårkur på steder som H&M/Cubus/Kiwi osv. De hårkurene har som regel silikon i seg, og det skader håret mer enn det pleier det.

 

20 kommentarer

Siste innlegg