Dagens antrekk

Yes! Halvveis ut i uken og halvdagsen i nynorsk gikk strålende (håper jeg). Følte at jeg virkelig klarte å gjøre det bra på den. Men skal ikke jinkse (er det sånn det skrives?) meg selv og få for høye forhåpninger. Gleder meg i alle fall veldig til å få igjen karakter på den. Nå skal jeg straks øve litt mer til samfunnsfagsprøven vi har i morgen. Har fått alle spørsmålene vi har på prøven. Men det er så mye man må lete gjennom for å finne svar, og man må klare å huske alt også. Ikke lett! 

Har forresten blitt flinkere til å bruke iPaden min. Tidligere er det kun mamma som har brukt den til VG og sånt. Men skal prøve å droppe kladdebøkene, til fordel for iPaden. Blir bare masse rot med 40 kladdebøker, litt på pc’en og litt overalt. Må klare å ha litt orden i sakene hvis jeg skal få gode karakterer i år. Og det, det skal jeg klare! Hvordan ligger dere ann på skolen så langt? 


Vest – DIY (se hvordan HER) // Genser – Bik Bok // Bukse – H&M // Sko – Skopunkten 

68 kommentarer

Siste innlegg