Tilbake fra legen!

Wow! For en respons på forrige innlegg. Var mange som kjente seg igjen og var helt enige. Men også noen som var veldig uenige og mente at jeg ordla meg på en feil måte. Jeg syns at man må ordlegge seg på en litt brutal måte enkelte ganger for å få frem ett poeng. Så det var mye av grunnen til at jeg ordla meg slik jeg gjorde. Men nok om det. 

Har nettopp kommet hjem fra legen. Skrev litt om det forrige uke da jeg hadde vært der sist. Siden jeg følte meg så slapp og uvel hele tiden etter at jeg hadde hatt kyssesyken, dro jeg for å finne ut hva som var galt. Det kom frem på prøvene at jeg manglet vitamin B12. Takk Gud at det ikke var noe mer alvorlig. Hadde ikke visst hva jeg skulle gjort hvis jeg hadde fått ME. Ble litt redd for at jeg skulle ha det siden jeg hadde mange av symptomene. Men heldigvis hadde jeg ikke det. 
Så nå har jeg begynt på B12 sprøyter. Skal ta en sprøyte hver uke i den neste fem ukene. Etter det skal jeg ta en hver tredje måned. Gleder meg til å bli frisk igjen! Den første sprøyten var sykt vond å ta. Har aldri bannet så mye på en gang. Var så vondt at jeg måtte bite meg i armen for å komme meg gjennom det. Håper ikke det blir like vondt neste gang..

26 kommentarer

Siste innlegg