Min 17 mai feiring

I går hadde jeg kanskje en av mine kjipeste 17 mai feiringer, noensinne. Jeg måtte jobbe. Jeg kom på jobb 09:45. Og jobbet frem til 19:00. Da vi åpnet klokken 11 stormet det inn med folk. Hele restauranten (både inne og ute) var stappfull i løpet av to minutter. Helt sykt! Var så sykt mye å gjøre i går. Det virket som det aldri ville stoppe å strømme inn med folk. Jeg stod i baren for det meste de første par timene. Folk var helt gale etter å få en øl. Sykt! Etter det hjalp jeg de andre servitørene med å vaske, rydde og dekke opp border. Ekkelt hvor mange som kaster snusen sin rett på gulvet. Ufint. 

Når jeg endelig var ferdig på jobb var jeg helt gåen i bena. Var så sliten i bena at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Det var faktisk deilig å få på seg høye hæler. Siden de belaster bena helt forskjellig fra flate sko. Så i går ble det ikke akkurat noe “feiring” på meg. Dro hjem tidlig og sovnet tidlig. Var forresten derfor jeg ikke blogget i går. I dag kjennes det ut som jeg var på tidenes fyllekule i går, enda jeg kun var på jobb. Er så død i dag. 

 

♥ Hvordan var din 17 mai feiring?

 

Love Stina <3

28 kommentarer

Siste innlegg