Ofte stilte spørsmål

Hver dag får jeg inn mange spørsmål fra dere. Jeg prøver å alltid svare dere, og så godt jeg kan. Men siden det er mange spørsmål som ofte blir spurt, lager jeg ett innlegg om disse nå, så jeg ikke trenger å svare på samme spørsmål 50 ganger. Hehe!

Q: Har du laget headeren og designet ditt selv?
– Headeren har jeg laget helt selv. Designet er et gratis design. Jeg har endret en del på det selv. Hvis du ønsker ett selv; søk på “gratis design” på google så finner du mange fine.  

Q: Hvordan har du laget headeren din?
– Jeg satt sammen to bilder i Gimp (må lastes ned), og redigerte de på picmonkey.com etterpå. Jeg fulgte DENNE tutorialen for å sette sammen bildene i Gimp. 

Q: Hvordan setter jeg inn film fra youtube på bloggen min?
– Gå inn på filmen du vil legge ut på youtube. Trykk på “del” og “innbygg”. Kopier teksten som er markert i blått, og lim den inn ett nytt innlegg under “kode”. 

Q: Hvor jobber du?
– På Glass i Drammen. Som servitør. 

Q:  Hva heter sangen i introen på videoene dine?
– Aner faktisk ikke. Fant den i en tilfeldig video på youtube. Har prøvd å sjekke hva den heter med app’en “shazam” og det var ikke noe som kom frem.  

Q: Kan du lage header til meg?
– Beklager men det har jeg ikke tid til. Skulle gjerne lagd header til alle som spurte. Men tiden strekker ikke helt til..  

 

14 kommentarer

Siste innlegg