Gårsdagens innkjøp

I går var jeg på shopping med Isabella i Oslo. Jeg fikk endelig tak i en skinnbukse. Har sett etter den perfekte skinnbuksen i over ett år nå! Men har ikke funnet noen som har vært i min strl, som har hatt lommer, og som ikke så ut som en tights. Men i går fant jeg den endelig på BikBok. I <3 BikBok. Haha, nei skal ikke ta helt av her. Men skal ikke legge skjul på at jeg endelig kan dø lykkelig.. 


Topppen er fra Bik Bok 

 

Ble helt sjokkert da jeg kom inn på Gina Tricot og fant meg 2 bukser, som passet! Det er første gang i hele mitt liv at jeg har kunnet kjøpe bukse på Gina Tricot. De har alltid vært 15 strl for store. Blir litt sur på sånne type kjedebutikker som ikke har bukser til oss som er petite. Men det ser ut som Gina Tricot har forstått det (endelig!!).


Bukse og genser er fra Gina Tricot


Buksen er fra Gina Tricot

 

Her er skoene jeg nevnte litt om i går. Som både jeg og Isabella hadde falt pladask for. Hot or what?

Skoene er fra Skopunkten

 

♥ Hva syns du om innkjøpene?

 

Love Stina <3

52 kommentarer

Siste innlegg