Vixen Debatt? Barn? Kvise-Tips? Bloggerne comeback? Ukens spørsmål #270

annonse – famme, lyko, nelly

Vil du ha barn?
– Jeg tror det. Jeg har gått så utrolig mye frem og tilbake på det med meg selv. Den ene dagen tenker jeg at det hadde vært sykt gøy med barn, og neste dag kan jeg tenke at jeg aaaaldri vil ha barn. Haha. Tipper jeg kommer til å få mer lyst på barn når jeg blir eldre. Det er jo noe med oss jenter at vi fort blir verpesyke når vi bikker 30.. Haha.


TOPP – HER
TIGHTS – HER

 

Ser du på Mesternes Mester, såfall hvem heier du på?
– Nei det ser jeg ikke på. Aner ikke hvem som er med engang, uffameg!

 

Har du og Fredrik noen gang fått problemer med privatlivet på grunn av fans?
– Folk har jo kommet hjem til oss på døra, og det er veldig kjipt for når man er hjemme er det privat. Men nå har vi satt opp svær port, så du kommer deg bokstavelig talt ikke inn i gårdsplassen uten at vi åpner porten. Vet det er flere bloggere som har fått mange sjuke rykter spredd om forholdet sitt, men der er vi heldige og har sluppet unna av det jeg vet i alle fall, hehe!

 

Favoritt ansiktsmaske for kviser?
– Jeg bruker en skikkelig budsjettvennlig maske som virkelig gjør at kvisene sier bye-bye. Denne bruker jeg alltid på de områdene i ansiktet hvor jeg har kviser under kviseutbrudd, og den gjør at kvisene roer seg skikkelig ned og blir borte etter 1-2 behandlinger. Anbefales virkelig! Du finner masken HER.

KOSEDRESS – HER

 

 

Hva er ditt favoritt godteri? Er du mest glad i søtt, salt eller surt? Spiser du mye når du først skeier ut?
– Oi, det vil jeg nesten ikke tenke på for nå om dagen holder jeg meg helt unna sånt. Men når jeg først skal kose meg elsker jeg å spise ost og kjeks med marmelade og en god rødvin, men da spiser jeg aldri store mengder. Når det kommer til godteri er jeg glad i melkesjokolade (om den har ligget i kjøleskapet først), også liker jeg popcorn med smørsmak, mmm.

 

 

Liker du best YouTube eller blogg?
– Blogg. Jeg har jo hatt blogg som hovedgreie i alle år, og det kommer det nok til å alltid være. Men jeg syns også at det er gøy med YouTube, og jeg har lyst til å komme igang med litt mer vlogging og videoer der igjen utover våren.

 

Hva bruker du for å dekke over kviser?
– Vanlig concealer fungerer overraskende dårlig på å skjule kviser. Dersom man heller bruker en color corrector funker det sykt mye bedre. Folk som møter meg tror aldri på at jeg har masse kviser i perioder, fordi jeg dekker over de så bra! Jeg bruker DENNE fra NYX for å dekke over, og den er helt amaaaazing.

Hva er din naturlige hårfarge?
– Jeg begynte å farge håret mitt når jeg var 13 år, og siden den gang har jeg alltid farget det. Så jeg er faktisk ikke 100% sikker, men når jeg ser på etterveksten min er den mørk-mørk brun. Har svart hår nå, og etterveksten min syns bare om jeg står ute i sola og har sånn 6 ukers ettervekst, haha.

 

Kommer du til å være med på Bloggerne igjen?
– Jeg tviler. Jeg føler at jeg delte så utrolig mye av med på Bloggerne, og da ble det liksom ikke noe igjen å gi her på bloggen. Jeg endte jo opp med å bli utbrent fordi det rett og slett ble for mye med bloggerne, 3 blogginnlegg hver dag og ofte videoer på YouTube. Man tenker kanskje ikke at det er noe stress, men å gi sååå mye av seg selv sliter deg ut i lengden dessverre.

 

Hvilket prevensjonsmiddel bruker du?
– P-piller. Har faktisk aldri prøvd hverken spiral eller noe av det andre vi jenter kan bruke. Syns p-piller funker greit egentlig.

PYSJHER

 

Når begynner Farmen Kjendis?
– Det begynner på TV 2 18. februar. Så nå er det ikke lenge igjen!

 

Hva er dine tanker om det med Kristin Gjelsvik og Sophie Elise som skjedde på Vixen?
– Jeg syns det er et viktig tema som vi burde snakke mye mer om. Psykisk helse og kroppspress er noe vi må bli mer bevisste på. Selv har jeg vokst mye de siste par årene på hva som er greit / ikke greit å dele, og det er bra at vi har hatt mye debatter om dette. Er enig i mye av det Kristin mener, men måten hun gjorde det på ble ekstremt stygg. Man står faktisk ikke i en fullsatt sal og langer ut mot noen på den måten.

foto: hallgeir vågenes

 

 

Håret ditt er sykt blankt til å være extentions, kjempe fint! Hvilke hårprodukter bruker du?
– Det er en blanding av at håret jeg bruker er av veldig god kvalitet, og produktene jeg bruker til det. Bruker DETTE håret, og det er seriøst helt amazing! Bruker kun Redken produkter;  DENNE shampoen, DENNE balsamen og DENNE hårkuren .

 

 

Hvilket kamerautstyr bruker du?
– Jeg bruker mye forskjellig. Kan lage et eget innlegg med alle kameraene mine, for nå begynner det å bli en goood del kameraer. Haha.

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

3 kommentarer
    1. kan du lage et innlegg om trening? hvordan burde man trene for å bli sterk, og eksempler på øvelser som effektivt bygger muskler og styrke for deg?

    2. Det er ikke personangrep å kritisere en business! SE AS er en million business. For at Kristin sin stemme skal høres, må hun være litt brutal – som sagt vant hun årets sterke mening. Folk må tåle kritikk når de selv velger å sende på TV rundt hele landet, sin egen rumpe operasjon. Noe vedkommende sa hun ALDRI ville ha gjort bare 9 måneder tidligere. Slutt å hyll rundt på rosa bloggerne dine for å vær relevant, respekter at andre brenner for noe langt mer viktig enn kosmetikk og skjønnhet. Noen bryr seg faktisk om hva tenåringer vokser opp med i dag og barns psykiske helse.
      Om du mener dette er mobbing, da har du aldri opplevd mobbing før.
      Det er en skam for de som blir mobbet å sammenligne

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg