Vil jeg ha barn?

Så fort jeg var ferdig på God Morgen Norge, ringte søsteren min meg og lurte på om jeg ville møte henne i Drammen og ta en lunsj. Nå er det jo år og dag siden siste jeg var alene med henne. Har jo sett henne en del i julen ogsånn, men da har det vært så mange andre der. Så da ble jeg med på en liten lunsj på Gulskogen senteret.

Hun hadde med lille Aileen som begynner å bli stor jente. Hun fyller jo 1 år i april, så hun vokser fort. Jeg merker at jeg tenker mye på om jeg selv vil ha barn nå for tiden.

Jeg har jo nettopp fylt 27 år, og da er det jo snart tid for å starte. Men jeg vet fortsatt ikke om jeg i det hele tatt vil ha barn. Jeg er jo tante til søsteren min sine 3 barn, og til barna til søsknene til Per Fredrik. Så akkurat nå føler jeg at det holder, hehe!

Nå får jeg begynne å gjøre meg klar for i kveld. I kveld skal Per Fredrik og jeg på Engø Gård og spise gourmet mat og feire bursdagen min! De har seriøst verdens beste mat, og jeg gleder meg til å se hva vi får servert i dag. Det er alltid noe spennende!

6 kommentarer
    1. Det er fader ikke lett det der! Vurderer veldig selv. Jeg tror ikke det blir barn på meg faktisk. Vet ikke om jeg tørr liksom… Jeg er 9 år eldre enn deg, har NOEN år å gå på enda men, huff det er ikke bare, bare altså! Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg