Video – Primark Christmas Haul!

 

7 kommentarer
    1. Har du noen tips mot angst? Jeg har i det siste halvåret gått gjennom en del ting som jeg tror har satt spor i meg. Jeg føler mye frykt og redsel uten grunn, og det får livet til å bli tungt og mørkt. Har ikke fått diagnosen angst, men tenker at det mest sannsynlig er det ..

    2. Så mange fine julepysjer:)
      Elsker selv å gå rundt i det om dagen:)
      Ønsker deg en fin førjulstid😃

    3. Jeg håper du tuller når du sier du kan høre havet, og grunnen til at du ikke hører noe er fordi det er dårlig TELEFONforbindelse??

    4. Chloe er så herlig!! ❤️ Og du er så god med henne, skikkelig koselig å se når hun får være med hun også 🥰

    5. Hei!
      Hadde vært morsomt om du hadde sammenliknet primark lip kiten med Kylie sin lip kit! Kanskje lagd en video hvor du sammenliknet de? ☺️😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg