Vår Valentinesday feiring!

Happy valentinesday! I dag har Per Fredrik og jeg slappet av masse ved bassenget. Solt oss, lest masse i bøker og bare tatt det helt med ro. Jeg har lest ferdig to bøker mens jeg har vært her nede, så jeg har lært så mye om trening!

Denne uken har virkelig vært helt fantastisk. Kjente jeg virkelig trengte en uke borte fra kulden og hverdagsmaset. I morgen reiser vi hjem supertidlig, og må opp allerede 04:00.

Så vi tok date nighten litt tidligere enn alle andre, og spiste ute på indisk restaurant for 5 dagen på rad. Haha! Ingen tvil om at vi har fått dilla på indisk mat. Servitøren kom til og med bort for å håndhilse på oss, fordi vi har vært der så mye. Haha!

Vi begge spiste så mye at vi nesten ikke klarte å gå fra restauranten. Det er et par timer siden vi spiste, og jeg er seriøst så mett enda at jeg aner ikke hvordan jeg skal orke å pakke koffertene mine. Ja, jeg har forresten flere kofferter. Er man blogger så har man mye utstyr, og da ender det opp med tre kofferter. Tihi.

Nå må jeg prøve å pakke koffertene også skal vi legge oss så tidlig som mulig. Her er klokka en time mindre enn i Norge, så jeg tipper at jeg kommer til å legge meg sånn halv ni på kvelden. Bittelitt tidligere enn hva jeg normalt gjør i Norge!

 

5 kommentarer
      1. Hvordan visste du når flyet mitt gikk? Det ble i alle fall utsatt fra 7:30 til 15:50 på dagen, og vi fikk beskjed om det midt på natta når vi hadde lagt oss, etter at jeg hadde blogget 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg