Gått ned i vekt? Reiseplaner for 2023? Ansvar for kroppspress? Slutte å blogge når jeg blir mamma? Ukens spørsmål #294

annonse

Hvor gammel er du?
– Ble nettopp 30 år! Er så glad for å endelig være i 30 årene. Føler hele livsstilen og livet mitt er mer i 30 årene enn 20 årene, så det føles veldig riktig og deilig å endelig fylle 30! Hehe!

Hva spiser dere til kos på lørdager istedenfor sjokolade og potetgull?
– Sukkerfrie proteinsjokolader, grønnsaker med dipp, sukkerfri is med bittelitt peanøtter og frukt. Det er så sykt mye digg og sunt å velge mellom. Så det å gå sukkerfritt er mye lettere når man bestemmer seg for å gjøre det, for da blir man nødt til å se etter andre alternativer, og da ser man ofte ting man vanligvis ikke ville giddet å spist.

 

Hvor tar du brynslaminering?
– Jeg pleide å ta det på salong, men nå gjør jeg det faktisk hjemme. Det er superlett og går ganske kjapt, og resultatet varer i 4-5 uker, så det er jo supert! Når jeg skulle begynne å gjøre det hjemme passet jeg på å researche hvilket produkt som er best å bruke. Jeg fant til slutt et som jeg har brukt en del ganger nå, og det er helt amazing!

BRUKER DENNE TIL BRYNSLAMINERING

Kan du legge ut video hvordan du setter sammen armer til genser / cardigan?
– Ja. Det kommer en ny video hver fredag fremover med strikke tutorials, så det kommer etterhvert.

 

Kan du ha en ny housetour? Lenge siden sist!
– Oi, ja det er altfor lenge siden sist! Jeg la ut mye housetour bilder i desember, men det var jo når huset var pyntet til jul så det er jo litt vanskelig å se hvordan det ser ut til vanlig da. Men jeg kan prøve å få laget en housetour snart!

 

Fikser du neglene selv eller på salong?
– Jeg pleide å dra på salong før, men jeg er så utålmodig og orker ikke sitte rett opp og ned i 2 timer for å fikse neglene. Så de har jeg fikset selv i noen år nå, og er superfornøyd med det! Når jeg fikser de selv sitter de som regel på i 7-10 dager. Men det er mye takket være at jeg bruker riktige negler og riktig lim.

BRUKER DISSE NEGLENE OG DETTE NEGLELIMET

Tenker du noe ansvaret mot å motvirke kroppspress og det å vise mye kløft på bildene?
– Vet du hva. Jeg begynner å bli så drittlei av slike kommentarerer som dette. Jeg er en kvinne med bryster, og jeg gidder ikke å pakke meg inn i 15 lag med klær for at du ikke skal føle på noe som helst. Kroppspress kommer uansett hva, og jeg er lei av at jeg blir pålagt at jeg må skjule kroppen min for at andre ikke skal føle kroppspress.

Jeg gjør mye for å ikke sette griller i hodene på folk når det kommer til at jeg ikke snakker om hva jeg veier, hvor mange kcal jeg spiser, botox / fillers / operasjoner, osv. Men et sted får faktisk grensen gå.

Hvilken foundation bruker du?
– Jeg bruker en som virkelig dekker over alt av kviser og røde partier i ansiktet. Den har jeg brukt superlenge, og jeg er så fornøyd med den! Bonus er at den også er billig, så det er jo supert! I tillegg gir den en skikkelig dewy look som gjør at det ser mer naturlig ut.

BRUKER DENNE FOUNDATIONEN

 

Drømme destinasjon?
– Før var det Maldivene. Men det ser helt ærlig litt kjedelig ut der? Uten tvil veldig pent, men det ser ut som at det er litt lite å oppleve kanskje? Det er i alle fall det inntrykket jeg har fått når jeg har sett en del influencere har vært der i det siste. Så nå kunne jeg virkelig tenkt meg å ta en roadtrip i Italia eller Frankrike der man ser de aller fineste stedene.

 

 

Du tar veldig fine bilder! Hvilken mobilkamera bruker du?
– Tusen takk! På en del av bildene bruker jeg speilreflekskameraet mitt. Det er Canon EOS6D mark2 med 50mm 1,8 og 40mm 2,8 linse. Når jeg bruker telefonen pleier jeg bare å bruke det vanlige kameraet på telefonen i selve kameraappen. Har iPhone 14 pro max.

 

Hvilken parfyme er din favoritt?
– Jeg har en som er min all time favoritt. Den dufter av roser og magnolia, og er en skikkelig feminin og sensuell duft. Føler meg alltid så fin når jeg bruker den, hehe!

BRUKER DENNE PARFYMEN

Hvor går neste reise og kunne tenkt deg og reise mer i 2023?
– Litt usikker! Har snakket med mamma om å dra på tur i Mai måned til en typisk syden destinasjon. Typ Kreta, Rhodos, osv. Men vi kommer nok til å bestille litt nærmere så vi kan se ann været og hvor vi føler for å reise. Også har jeg snakket litt med venninnegjengen fra Drammen om å reise på weekendtur snart også.

Jeg reiste jo til Barcelona, Gran Canaria, Alicante, Tokyo og Gdansk i fjor, så jeg har ikke lagt altfor mange planer for 2023, siden jeg liker å ta det litt som det kommer.

 

 

Du er superflink til å strikke! Hvordan har du lært deg det på så kort tid? Det inspirerer!
– Tusen takk! Har egentlig bare sett mye på YouTube videoer. Jeg er litt sånn at hvis jeg først får dilla på noe, så går jeg 100% inn i det og lærer mye om det ganske fort. Så sånn har det blitt med strikking også, hehe!

Kommer du til og slutte å blogge når du blir mamma?
– Nei. Jeg kommer til å dele livet mitt så lenge jeg har lyst til det, uavhengig om jeg er mamma eller ikke. Men jeg kommer til å passe på at jeg ikke utleverer barnet altfor mye, da jeg syns det blir feil for meg.

 

Har du link til det selfielyset du snakket om for litt siden? Finner ikke igjen
– Ja! Det selfielyset er seriøst genialt. Det går på batteri og kan bare klipses fast i telefonen, så får man perfekt selfie lys!

BRUKER DETTE SELFIELYSET

 

Har du gått ned mye i vekt etter at du kuttet ut sukker og begynte å trene så mye?
– Fettprosenten min har gått en del ned, men jeg ønsker ikke å fortelle hvor mye eller noe om selve vekten min.

Men herregud som kroppen min har forandret seg siden nyttår. Nå er jeg i mye bedre form og har mye mer energi. Huden min har blitt mye finere. Også har hvilepulsen min gått fra 73 til 58. Så det sier jo sitt om hvor mye trening, sunn mat og null sukker har hatt å si!

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål?”

 

4 kommentarer
    1. Fikk også 73 i hvilepuls under korona. Gikk ned til vanlig igjen rett etterpå heldigvis! Har mellom 59 og 64 til vanlig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg