Typisk Norge!?

annonse – bubbleroom

Har dere hatt en fin søndag? Det har jeg hatt! Rebecca spurte meg i dag tidlig om vi skulle dra på tur langs kyststien i Sandefjord. Det var jo sol og så fint vær, så vi gjorde oss klare for tur.

Før vi rakk å komme ut av døra hadde solen blitt borte og det var grått og surt ute. Er det ikke typisk Norge? Så vi tok heller turen ned til brygga og tok en lunsj der! Solen tittet litt frem mens vi spiste. Men jeg er glad vi ikke dro på tur, for da tror jeg at jeg hadde frosset ihjel!

Hadde selvfølgelig kledd meg varmere enn jeg gjorde på restaurant da. Haha! Kjente den jakken min var litt i kaldeste laget for januar. Så nå har jeg googlet nettet rundt på let etter en jakke. Jeg fant en som var dødsfin (denne). Men den var utsolgt i min størrelse. Så kjipt! Noen som vet om en lignende jakke? Falt helt for den, og det er så vanskelig å finne boblejakker som faktisk er skikkelig fine og ikke bare en stor boble. Haha! 

Vi koste oss i alle fall masse med hver vår cæsar salat! Siden jeg er på lavkarbo var det kun kylling, parmesan, bacon og salatbladene jeg spiste. Kyllingen var så sykt saftig så det ble jo godt fordet! 

Nå har jeg nettopp vært på solariumet og blitt litt brunere. Tar ikke så mye sol, men jeg liker å holde meg litt brun og fylle på med vitamin D, så da blir det sol iblant! ☀️

5 kommentarer
    1. Det var nok betraktelig koseligere å være innendørs med den gode maten for ikke å snakke om det solariet. Ikke så mange kuldegrader, men det trekker fra nord å da er det jo kaldt da.

    2. Venninnen din er mer fornuftig i klesveien. Selv er jeg bortimot polstret på denne årstiden, for jeg er revmatiker. 🙂 Liker sommeren best.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg