Tur i høst-skogen med kjæresten!

I går kveld så Per Fredrik og jeg på “Lars Monsen på Villspor”, der han tar med seg kjendiser ut på tur. Jeg elsker jo å gå på tur i naturen, så jeg fikk litt ekstra lyst til å ta meg en tur ut i høstskogen. Det er jo virkelig magisk å gå nå som det er så fint og luften er crispy og deilig!

Så jeg begynte å planlegge hvor jeg skulle gå, og vipps så slang Per Fredrik seg på, så koselig! Så i dag tidlig dro jeg i butikken og handlet engangsgrill og mat, også dro vi avgårde etter at vi hadde spist lunsj!

Turen gikk til Tønsberg Tønne, som ligger helt ut på tuppen av Østerøya i Sandefjord. Her har jeg gått noen ganger før, men da var det vår og sommer, så jeg var spent på å se hvordan det kom til å se ut nå. Det skuffet ikke for å si det sånn. Makan til magisk sted skal du lete lenge etter! Turen opp til utsikten er så variert og man føler at man ser noe nytt hele tiden!

Hvor fin er ikke denne stranden? Chloe koste seg i alle fall utrolig mye og løp rundt!

På toppen av Tønsberg Tønne er det jo en helt fantastisk utsikt. Det er hav så langt øyet kan se, og man blir nesten litt svimmel når man ser rundt seg og spesielt ned.. Hehe!

Vi fyrte opp grillen og grillet pinnebrød, mens vi nøt solen og utsikten. Så idyllisk!

For en magisk dag! Ja takk til flere dager som denne! Føler meg så heldig som bor i Sandefjord og at dette bare er en liten biltur unna!

 

5 kommentarer
    1. Fantastiske bilder! Ser ut som dere hadde en nydelig tur 🙂 Hvilket kamera brukte du for å ta bildene?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg