Trussel-brev, Pengebruk, Trening, Stalkere ++ Ukens spørsmål #266

annonse – kicks

Har du noen serier å anbefale på Netflix?
– Ja, mange! Akkurat nå har jeg helt dilla på “Suits”. Har slukt flere sesonger på kort tid. Haha! Ellers enn det liker jeg også: jane the virgin, dynasty, Lucifer, atypical, insatiable, good girls og the good place.

Hvor lenge har du og Per Fredrik vært sammen?
– I snart 4,5 år. Vi ble sammen 12 september 2015, så det er en stund siden! Sykt at vi snart har 5 års jubileum!

 

Kan du lage mer innlegg om deg og Per Fredrik? Vil bli mer kjent med Per Fredrik
– Ja, det kan jeg! Litt usikker på akkurat hva da. Hehe! Så kom gjerne meg ønsker i kommentarfeltet!

 

Hva er det du bruker aller mest penger til deg selv på?
– Mat eller huslån kanskje? Det går det veldig mye penger til. Men bortsett fra det bruker jeg en del penger på sminke, klær og andre skjønnhetsprodukter. Ellers går det jo en del penger til bilen. Den tror jeg nesten det går mer penger til enn sminke og klær egentlig. Dyrt å være voksen, haha

Hva heter den svarte «sausen» du har på salaten vist på Snapchat? Har lett nettet rundt etter navn siden jeg fikk den på en salat i sommer, men finner det ikke ut 😅
– Det er kremet balsamico. Smaker dødsgodt sammen med tomater, basilikum og mozzarella. Bruker den ofte i salater også! Jeg pleier å kjøpe på Meny, siden de har såpass stort utvalg.

Hvorfor spiser kjæresten din bare kylling og brokkoli?
Haha, mange som spør etter at dere har sett snapchatten hans. Det er rett og slett fordi han er på diett etter julen.

 

Hva er ditt must have sminkeprodukt for tiden?
– Nå for tiden har jeg helt dilla DENNE leppestiften. Fargen på den er helt perfekt nude, og konsistensen er matt men ikke sånn supermatt, så den gir en skikkelig fin finish. Jeg bruker den hver eneste dag, og det er min go-to leppestift.

 

Har du og Per Fredrik hver sitt treningsrom? Kan du vise? Ser han ofte trener på et mørkt svart rom, mens ditt er lyst?
– Ja, hehe! Originalt i huset er det 5 soverom og 2 stuer. Det ene soverommet gjorde vi om til treningsrom (det er det hvite). Den ene stuen gjorde vi om til todelt studio til Per Fredrik. Den ene delen bruker han som studio og den andre brukte han til å filme i før, men han har gjort om den delen til treningsstudio. Det hvite treningsrommet er en god del mindre, så han kjøpte inn masse utstyr i starten av året for å lage sitt eget så han skulle slippe å dra ut av døra på treningssenter. Kan vise dere mitt treningsrom etterpå!

 

Hvilken foundation bruker du?
– Jeg bruker den samme som jeg har brukt en god stund nå. Den dekker helt fantastisk, og sitter kjempegodt! Får skikkelig photoshoppet hud av den! Er virkelig å anbefale! Du finner den HER.

Har du noen gang fått trussel brev eller at du har følt deg truet over noen hatere?
– Jeg har aldri fått noen trusselbrev, men jeg har fått en del creepy stalkerbrev. Heldigvis er det veldig lenge siden, og det har sluttet. Så det er jeg glad for. Men det var skikkelig ekkelt da det pågikk. Har fått en del stygge kommentarer opp igjennom årene, og en del som har sagt at de vil gjøre voldelige ting mot meg, og det er ikke akkurat særlig hyggelig. Disse har vært enkelthendelser, og dersom de hadde blitt mer alvorlige eller gjentatt seg hadde jeg ikke tvilt på å til politiet med en gang.

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

3 kommentarer
    1. Er Per Fredrik på diett 100 % ? Her om dagen la du nemlig ut et innlegg med den mozarellaretten og skrev at du hadde laget til deg OG Per Fredrik..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg