Trøtt og sliten? Dette hjelper!

annonse – good for me

Nå har virkelig høsten kicket inn for godt, og sommersolen er borte for lengst. Det betyr at vi som bor her i nord (aka Norge) ikke får i oss vitamin D igjennom solen.

Det er veldig typisk at vi nordmenn får vitamin D mangel, og da blir vi både trøtte, utmattet og mange kan oppleve å få en slags “vinterdepresjon”. Ikke særlig gøy! Så derfor er det viktig å få i seg nok vitamin D.

Jeg får i meg min dose ved å spise en Vegamin D gummy hver eneste dag. De smaker dødsgod ananas, og siden de er så gode, glemmer du aldri å ta de. Jeg har tatt det fast hver dag siden februar, og det har hjulpet meg masse!

Det anbefales at de brukes fra september til april, siden det er da det ikke er tilstrekkelig med sol i Norge.

Disse er forreste veganske og det er Norges første veganske vitamin D gummy!

Nå kan du få 50% rabatt på din første bestilling,
ved å klikke deg inn HER.

KLIKK DEG INN HER FOR 50% RABATT! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg