Trengte dette etter Farmen kjendis

I dag tok jeg turen til Folehavna med Chloe. Jeg kjente at jeg virkelig trengte litt alenetid der jeg kunne gå langs vannet. Har vært rundt så mye folk så lenge nå, at nå trengte jeg virkelig litt me-time. Hehe!

Ved Folehavna er det en skikkelig fin kyststi. Det er massevis av kaprifol og rosa bugosa blomster overalt, og det er så mye kaprifol at det faktisk dufter kaprifol flere kilometer langs vannet. Helt nydelig!

Vi gikk ned til en strand som ligger langs kyststien. Der er det nesten aldri mennesker, så det er skikkelig deilig å sette seg ned der og bare koble helt ut. Jeg tror virkelig vi alle har godt av å være litt alene iblant. Uten musikk på øret, uten å snakke med noen (andre enn chloe da, haha) og bare være i eget selskap.

Kjenner jeg klarer å “lande” mye bedre etter opplevelser (spesielt Farmen kjendis) når jeg er helt alene. Selv om jeg som oftest foretrekker å gå med både Per Fredrik og Chloe da!

Herreguuuud, se så klart og fint vann!

Chloe elsker å bade og hun løp rett uti hver gang jeg kastet pinne med henne. Hun elsker å leke rundt på stranda!

Etter at jeg kom hjem har jeg bare ligget på verandaen og solet meg. I dag har blitt en skikkelig avslappende og rolig dag. Det trengte jeg nå!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg