5 Ting jeg hater

😉 – Jeg hater den emojien. Det er kun to type settinger man bruker den. 1; du er en halvcreepy mann som prøver å sjekke opp en dame. 2; jenter som manipulerer i en krangel. Bruker noen den emojien mot meg tar jeg avstand på flekken.

 

Ikke for å være frekk – Når folk sier det så vet du at alt de kommer til å si er frekt, og de prøver å komme unna med det ved å si “ikke for å være frekk”. Spar deg.

Snerk – Den følelsen når man lager tomatsuppe eller en kopp kakao, og glemmer å røre på et par minutter, også blir det snerk på toppen. Æsj. Kjenner jeg grøsser bare av tanken. Snerk er så ekkelt at jeg har ikke ord for det.

 

– Enten om det er kø i kassen, bilkø eller hva som helst; jeg hater det. Køer er så bortkastet tid og jeg blir skikkelig irritert hvis det er unødvendig kø. Det er forståelig at det er kø når klokka er 4 og du er på vei ut fra Oslo og til Sandefjord. Men når det er 20 stykker som står i en kø i en butikk, og man nekter å åpne en kasse til, enda det er sånn 5 ansatte som bare surrer rundt, ja da blir jeg greit irritert.

Snik-kommentarer – Jeg hater når folk slenger ut stygge kommentarer du ikke kan ta de på. For eksempel om noen sier til meg “Du er så tøff som bruker en slik kjole, er ikke mange som ville vist frem så mye kropp”. Her sier egentlig personen “herregud du ser ut som en hore i den kjolen”, men så sniker de det inn i en annen kommentar også kan du ikke si noe på det. Hater sånt, og det sekundet jeg merker at folk gjør sånt mot meg kutter jeg de ut på sekundet. Livet er for kort til å ha mennesker i livet som snakker dritt om deg.

 

7 kommentarer
    1. Åå har du link til kjolen du har på deg her? Såå fin rosa! Haha hater også når folk sier “ikke for å være frekk men…” spyr.

    2. Spørsmål til ukes spørsmål/ eller lignende som du pleier å ha?

      – topp apper på tlf og mac som du bruker daglig/ ukentlig

    3. Endelig en som er enig med meg når det kommer til smileyen! Jeg syns den er drittfrekk og har nesten fått inntrykk at jeg er den eneste som syns det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg