Tilbake til hverdagen

Ah, tilbake i kalde Norge igjen! Selv om det var fantastisk å være på Gran Canaria en uke, er det veldig deilig å være hjemme igjen. Eller, deilig blir litt å ta i. Så langt har jeg vært overalt med ærender og ting jeg må ta igjen, huset er helt kaos og jeg er fortsatt sykt kvalm etter matforgiftningen. Hehe!

Men, det er deilig å være tilbake med en helt ny giv. Kjenner det klør i fingrene mine etter å komme igang med alle spennende prosjekter jeg på tapeten. Før jeg går helt tilbake til Norge-modus vil jeg bare se tilbake på noen av snappene jeg la ut mens jeg var på ferie. La også ut massevis av videoer, men det blir litt vanskeligere å vise her dessverre!

SNAPCHATSTINABLOGG

SNAPCHATSTINABLOGG

 

Gleder meg til å dra tilbake igjen! Tipper det ikke blir lenge til neste reise!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg