Tilbake fra pause

annonse – gucci, nelly, bubbleroom

God morgen (eller god midt-på-dag) og god mandag! Håper dere har hatt en fin helg! Jeg tok en liten pause fra bloggen og sosiale medier, for å samle opp masse inspirasjon og lage opp innhold til dere.

Den siste tiden har jeg alltid hengt etter på blogginnlegg, og jeg hater å ligge etter. I tillegg har jeg seriøst hatt null inspirasjon. Ingenting å dele, ingenting å si. Da blir det litt vanskelig å blogge tre ganger hver eneste dag, hehe!

Er jo ikke sånn at tiden vi lever i nå er så veeeldig inspirerende, og jeg får ikke hentet inspirasjon slik jeg pleier akkurat. Så jeg har brukt de siste dagene på å være skikkelig kreativ og hente inspirasjon andre steder og lage opp litt ekstra innhold til dere så jeg ligger foran skjemaet.

Så ja, derfor har det rett og slett være litt stille de siste dagene, hehe! Men nå er jeg tilbake igjen, og jeg tenkte jeg kunne vise dere dagens antrekk. Hvorfor ikke pynte seg litt ekstra om dagen? Er deilig å føle seg litt fin, og ut av joggebuksa også, hehe!

TOPPHER / BUKSEHER / VESKE – GUCCI, HER / SKOHER / JAKKE – ZARA

 

Jeg tenkte forresten å legge ut mer antrekksbilder fremover. Nå begynner det jo endelig å bli fint utendørs, og da er det gøy å ta bilder. Så om du liker antrekksbilder, bør du følge med fremover!

14 kommentarer

Siste innlegg