Til en kjedelig telefon

Jeg elsker å pynte opp telefonen min med litt fine deksler. Det gir det lille ekstra til en ellers ganske kjedelig (sånn utseendemessig) telefon. Etter at jeg fikk iPhone 11 har jeg ikke hatt noe deksel på den, har rett og slett ikke fått surret meg til å kjøpe nye deksler. Hadde jo en hel haug til min forrige telefon siden jeg hadde samme størrelse i flere år.

Nå derimot, måtte jeg starte på nytt. Så her om dagen fikk jeg noen nye deksler fra ideal of sweden, og de er så fine!

DEKSEL – HER
MAGNETIC RING – HER

 

DEKSEL – HER

 

DEKSEL – HER

 

Altså, hvor fine var ikke disse? Love it!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg