Tur med jentene + Tidenes manet-invasjon!

I går gikk jeg tur til Tønsberg Tønne i Sandefjord sammen med Sofie og Rebecca. Sofie og jeg har gått den turen før, og det er virkelig en fin tur! Det var jo hele 30 grader i går, så jeg er glad vi startet turen litt utpå kvelden. Passet perfekt å gå fra 19:00, for da var det litt kjøligere, vi fikk se solen gå ned og det var mye mindre folk der.

Når man kommer opp til toppen av Tønsberg Tønne ser man utover havet, og det er litt vanskelig å vise hvor fantastisk den utsikten er. Dersom man har litt høydeskrekk kan man nok kjenne litt på det på toppen her, hehe! Selv om det er så vakkert der at man burde dra uansett om man har høydeskrekk eller ikke!

På veien til Tønsberg Tønne går man forbi en superlekker strand som ligger inne i en bukt. Jeg har hørt på nyhetene at det er manetinvasjon i år, men herregud dette er jo bare helt vilt! Det lå maneter tett i tett langs hele stranda!

For meg som er vokst opp i innlandet så er jo dette med sjø veldig uvant, og i alle fall når det er så crazy som dette! Langt opp på stranda lå det en manet som hadde tørket helt ut, og det så ut som et tynt ark. Noe så snålt! Ingen tvil om at disse er typ 99% vann, hehe!

Det ble i alle fall en skikkelig fin og koselig tur med jentene. Sånne turer som dette er så amazing. Bare rusle ute i varmen om kvelden, skravle om alt mulig i livet og se vakker natur. Perfekt spør du meg!

1 kommentar
    1. Helt enig med deg, så deilig å bare ta en sånn tur. Og så mange fine bilder du har tatt. Nydelig utsikt! Må ha vært en helt magisk tur.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg