Tidenes jule-tabbe!

Vet dere hva jeg er skikkelig glad for? At vi har plastikk juletre! Det var et av de beste kjøpene vi har gjort når det kommer til julepynt! Jeg elsker jo å pynte tidlig, og nå skal jeg fortelle dere om en liten flause / tabbe vi gjorde det alle første året vi bodde her i huset!

Vi kjøpte inn vanlig juletre og pyntet det den 1 desember. Jeg er vandt med at mamma aldri pyntet juletreet før 23 desember. Men jeg ville overhodet ikke vente så lenge. Etter et par uker begynte jeg å skjønne hvorfor det er vanlig å vente til 23 desember med å pynte juletreet. Det faller jo helt sammen!

Innen romjulen kom så ikke juletreet ut! Dere kan jo se det på bildet. Enda der hadde jeg plasser alle julegavene foran treet, så det syns ikke sååå godt at grenene faktisk henger ned i gulvet. Hahha!

Etter det året skjønte jeg virkelig at plastikk er tingen for oss som liker å pynte tidlig!

 

13 kommentarer
    1. My opinion is that a plastic tree is more ecological too! Sounds funny, I know, but the plastic tree will last for a lifetime (well, almost) and there is no need to chop down a lovely, living tree every year just to have it indoors for a few short weeks. Horrible mess and a wasted tree (most people don’t have a fireplace or anything so the tree is just thrown away)! So plastic for me too, please! 🙂

    2. Må huske å vanne ekte trær godt da 😂
      Har hatt ekte tre i 25 år, og aldri hatt det problemet med grener som henger. Pluss at det blir litt xtra stemning med lykten som et ekte tre gir (synes jeg da)

    3. Må huske å vanne ekte trær godt da 😂
      Har hatt ekte tre i 25 år, og aldri hatt det problemet med grener som henger. Pluss at det blir litt xtra stemning med lykten som et ekte tre gir (synes jeg da) 🎄

        1. Men du skriver jo at det begynte å henge etter et par uker? Og nå skriver du at det ikke er rart at det henger 4,5 uker etterpå?
          Du må tåle at folk gir deg tips når du selv skriver i innlegget at du ser selv at du gjorde en tabbe 🙂

    4. Jeg liker ekte best ekte juletrær og de har nu aldri hatt hengende greiner. Vi tar vare på våres ganske godt og sørger for at den har det vannet den trenger. Selv når vi reiser bort i julen lager vi et vanningssystem som gir den vann i den uken vi er borte og den får aldri slappe grener.

      Det er bare å ta vare på den, da holder den seg fin og frodig 😉

      Jeg personlig, syntes også ekte juletrær er finere enn plastikkjuletrær; de ser liksom ikke ekte ut i mine øyne.

    5. off, så mange teite kommentarer du får haha… Selfølgelig vet alle at man må vanne det ekte treet? :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg