Tidenes jule-butikk! Helt crazy!

For en liten stund siden ble jeg anbefalt av et vennepar av oss, å dra på Hageland Gjennestad i desember. Jeg har der et par ganger før om sommeren, og det er sinnsykt bra der. Men hvor bra kan et hagesenter være om vinteren?

Vel, i dag fikk jeg endelig dratt dit i dag, og det skuffet virkelig ikke! Altså, det var så ekstremt mye lekker julepynt der at jeg visste ikke hvor jeg skulle begynne å titte. Jeg gikk rundt i sikkert 45 minutter og bare glante på alt, og tok innover meg alt av julestemning og inspirasjon.

Jeg knipset massevis av bilder, så gjør deg klar for en stor dose med julestemning!

Det var helt sinnsykt mye julebyer rundt på utstilling! Får så lyst til å lage juleby her hjemme. Men det er nok litt sånn som må samles over årene, i og med at de koster skjorta. Hehe!

I dette hjørnet døøøøøde jeg litt. SÅ mye lekkert og rosa! Gikk og glante her så altfor lenge. Hehe!

Altså, denne nøtteknekkeren er jo helt vilt stor! Den var høyere enn meg liksom. Tror jeg nesten hadde skvettet litt av å gå forbi den hvis den stod i stua og det var mørkt. Haha!

 

Ah, så mye deilig juleinspirasjon! Dette er forresten ikke noe spons. I freaking wish. Hageland, dere kan gjerne sponse meg 🙂 Haha, men nei, bare et tips fra meg til dere. Her får dere massevis av julestemning!

2 kommentarer
    1. Wow, so many fine things! As a kid I loved Christmas, but later in life I came to hate it, almost. I remember too well our saddest Christmas after my Dads death (I was your age). It was dark time and made me dislike the whole season. But your genuine enthusiasm and lovely Christmas posts have made me give Christmas a chance again. I have even put on some decorations at home! Maybe I can learn to like Christmas again. So: thank you!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg