DIY: Sommer-pynt!

I dag kom jeg på et skikkelig morsomt DIY prosjekt. Vi bor jo rett ved stranda, og da syns jeg det er koselig å pynte opp med litt sjø-pynt. Ikke full-on maritim. Blått er liksom ikke helt min farge. Men noen skjell her og der er koselig! Så hvorfor ikke gjøre skjellene litt ekstra koselige?

Nå som det faktisk begynner å bli litt mørkt igjen om kveldene, er det jo koselig å tenne lys. Så hvorfor ikke mikse de to sammen? Telys som skjell! Jeg smeltet en hel haug med telys i et vannbad, satt tennstilkene oppi skjellene og helte over de flytende lysene oppi skjellene.

For at skjellene skulle stå helt rett satt jeg bare litt lærertyggis under de. Da sitter de også helt stødig så ingenting renner ut. Så var det bare å sette de i kjøleskapet et par timer, og vipps; dødslekre telys!

Prøv det gjerne ut selv! En morsom liten DIY. PS: anbefaler å fylle opp en del ekstra lys når du først er igang. Hehe!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg