Teller ned dagene til..

I dag tok jeg med meg Rebecca på en liten insporunde på Plantasjen. Vi skulle egentlig på et sted til også, men det var plutselig lagt ned.

Skjønte ingenting da det så helt åpent ut, også så vi inn og bare “her var det tomt ja..”. Sånn kan det gå gitt!

Uansett. Vi endte opp på Plantasjen i Larvik for en inspirasjonsrunde. Det er ikke helt været enda til å plante sommerblomster ute, men det er jo gøy å se på blomstene og drømme seg bort.

Ble så glad når jeg så at de faktisk hadde fått inn massevis av sommerblomster. Da kjente jeg at jeg ble skikkelig varm av glede. Nå er det virkelig ikke lenge igjen til sommeren! Teller ned dagene nå!

På vei for å hente Rebecca kjørte jeg forbi flere steder der det var store tepper med hvitveis. Altså..! Det gjør meg glad det! Denne vinteren og høsten har vært så lang og mørk.

Kjenner psyken min har skikkelig godt av at det endelig begynner å bli skikkelig lyst og varmt ute!

Nå er det heller ikke lenge igjen til jeg kan plante ut tomatene, paprikaene og agurkplantene mine på verandaen. Gleder meg skikkelig til å ha store grønnsakshage i balkongkassene!

Ble mildt sagt inspirert når jeg så alle de deilige urtene og grønnsaksplantene som var på Plantasjen!

Når jeg kom hjem fikk jeg endelig plantet ut resten av blomsterknollene jeg kjøpte for en stund tilbake. Har ikke testet ut det før, så jeg er veldig spent på å se hva som kommer opp!

0 kommentarer

Siste innlegg