3 Tanker på en søndag

Korona lockdown – Nå har nettopp hele Bergen blitt stengt ned, og jeg er så stressa for at de plutselig skal stenge ned hele landet og at det blir portforbud. Det er jo ikke akkurat så mye å finne på fra før av midt i denne isende kulden, så det at alt blir stengt ned gjør nok at ganske mange der ute går på en psykisk smell. Kjenner jeg gleder meg så sykt til verden blir normal igjen, selv om det hele tiden føles ut som at det blir lengre og lengre til.

Sommer 2021 – Jeg lurer veldig på hvordan det blir til sommeren. Kommer alle voksne til å være vaksinerte? Kan vi reise utenlands? Kan vi feste sammen? Eller kommer vi fortsatt til å sitte i full lockdown? Jeg har ikke turt å legge noen særlig store planer for sommeren enda. De eneste planene jeg har lagt passer til hjemmesommer og at det fortsatt er noen restriksjoner. Viktigste for meg er bare at det blir sol og varme igjen, at jeg kan pusle rundt i hagen og at jeg kan dra på stranda.

Insta videoer – Jeg hater når folk skal lage så ekstremt overdrevne ansiktsuttrykk og bevegelser i videoer på insta. Altså. Relax honey. Blir helt stressa av å se på det der. For ikke å snakke om den nye måten enkelte klipper videoene sine på, der det er drøssevis av nye klipp hele tiden og hvert klipp starter med en brå lyd, så hele opptaket blir masse bråe skarpe lyder. Får helt grøsninger av det og blir så uvel av å høre det. Det gir meg akkurat samme følelse som ASMR. Hater det. Vet folk elsker sånt, men jeg takler det virkelig ikke.

6 kommentarer
    1. Hei, la merke til at du vanligvis lener hode mot høyre eller løfter høyre skulder mot hode når du stiller deg til for et bilde. Funker fjell det altså! Men jeg tror du kunna tatt godt bruk av å lene hode mot venstre skulder av og til, har mistanke om at du vil se mer imøtekommen ut da, mener ikke at du ikke ser lite imøtekommende ut, men tror det kan lage en effwkt som kler deg. Du kan jo å få til fine bilder, så om dette er til hjelp eller ikke vet jeg ikke. Vert gøy hvis du prøver så jeg får se om mistankene mine er korrekt. Ha en flott dag Stina!

    2. Hei Stina,

      Du trenger ikke å godkjenne denne kommentaren om du ikke ønsker det. Ville bare si kondolerer så utrolig mye med besteforeldrene til PF. Jeg kjente dem begge to, og de var helt to nydelige mennesker. Det er en trist situasjon og man må ta vare på hverandre i denne tunge tiden ❤️

    3. Noen spørsmål til en eventuell spørsmålsrunde:

      – Hvor liker du best å kjøpe klær fra?
      – Hva krangler du og kjæresten mest om?
      – Hvor liker du best å kjøpe sminke?
      – Hvor tungt løfter du i benk?

    4. Det er mye som er usikker nå for tiden. Viktig er å finne små livsglede i hverdagen. Vær takknemlig for at man er frisk og fin som du, for eksempel:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg