Tanker om julebord!

I går var Per Fredrik og jeg på julebord med en vennegjeng av oss fra Tønsberg / Stokke. Vi dro på Steak på brygga i Tønsberg. Var skikkelig koselig der! Har ikke vært der før, men de hadde superbra mat og god atmosfære! Vi ble sittende og skravle i timesvis, og vi hadde det så gøy!

Syns det er så gøy at de siste årene har julebord blitt for venner også, og ikke bare de som jobber sammen. Jeg har jo ikke noen direkte kollegaer, så for meg passer det jo perfekt.

Også er det jo uansett myeeee hyggeligere å være med de vennene man har blitt venn med fordi man liker, og ikke bare masse random folk man jobber med, hehe! Selv om det sikkert kan være hyggelig det også da!

Julebord er jo noe som er kjent for å ofte være skikkelig rølpete, der folk blir drita og er utro. Det er jeg glad for at ikke er saken på vennejulebord. I alle fall ikke etter min erfaring, hehe!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg