Tanker om å bli 30 år!

I morgen fyller jeg hele 30 (!) år! Det føles både rart, fint, skummelt og gøy. Jeg gleder meg veldig til å bli 30 og gå inn i et nytt kapittel i livet mitt. Nå er 20 årene over, og det føles bra. Jeg har rukket å oppleve vanvittig mye i løpet av 20 årene og jeg er spent på å se hva 30 årene har å by på.

De fleste sier at man får en helt egen trygghet og selvsikkerhet når man fyller 30, og at man ikke lengre bryr seg om hva andre mener om en. Så det er jo fint! Også er jeg jo i en helt annen livssituasjon nå enn da jeg var 20, på alle mulige positive måter, så det føles fantastisk!

Også er jeg jo utrolig takknemlig for at jeg faktisk får lov til å bli 30 år. Selv om det er en ung alder er det ikke noe jeg tar som en selvfølge.

Tidligere i dag kom det bud på døren med en svær bukett med blomster fra drammens jentene. Herregud så koselig! For noen fine venninner jeg har 💕 Tenk at vi har kjent hverandre i over 10 år nå!

 

I kveld skal jeg ut og feire bursdagen min med masse venninner i Drammen. Vi skal ut og spise tapas. Min favorittmat. Så det gleder jeg meg til! Jeg har jo bare spist supersunt og trent masse siden 1 januar, så dette blir første dagen jeg skeier skikkelig ut. Men jeg skal fortsatt holde det sukkerfritt, hehe!  

Nå har jeg nettopp sminket meg også skal jeg straks gå og kle på meg. Syns alltid det er så vanskelig å finne et fint antrekk når jeg skal ut. Jeg har jo så mye å velge mellom av klær, men plutselig føles det ut som at man ikke har noe å velge mellom, haha!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg