Sykt hvordan hjernen påvirkes av trening

Ah, enda en dag i varme Gran Canaria! Det er så deilig for kropp og sjel å være her nede. Kjenner jeg virkelig trengte å komme meg unna kulden og avgårde til varmen nå. Får helt ny energi når jeg er her nede! I går slappet vi av hele dagen langs bassengkanten og koste oss i sola.

Jeg har nettopp begynt å lese “Sterk hjerne med aktiv kropp”, som handler om hvordan hjernen påvirkes av trening. Veldig spennende lesing. De snakker blant annet om at trening hjelper på både angst og depresjoner, og om hvor viktig trening er for den generelle psyken. Den skal jeg fortsette å lese i dag. Utrolig hvor mye spennende jeg lærer, som har mye å si for treningen og spesielt treningslysten!

Her om dagen stakk vi på favorittrestauranten vår her nede “time”. Det er en sånn type restaurant som man aldri ville funnet, for den ligger skjult i noen bakgater, også ser den sånn halvveis ut. Men maten; omg. Den er fantastisk! Så det stedet bør dere virkelig sjekke ut om dere er i Meloneras! 

Nå skal jeg ta en kjapp dusj, også er det rett ned på solsenga. Prøver å slappe av mest mulig mens vi er her nede, så vi virkelig får ladet opp batteriene før vi kommer hjem igjen. Er så deilig å bare lese en bok i sola. Det er terapi for meg! Hehe!

9 kommentarer
    1. Så koselig! Jeg tenkte å bestille tur nedover dit i mars, men er litt i tvil om nærmeste strand. Ser ut som det er litt steinete.. Har du noen bilder av den stranden som er nærmest?? Hadde vært sååå fint å sett, så jeg får et realistisk bilde:-)

      Håper du kan svare eller legge ut fort, da jeg har tenkt å bestille når jeg er hjemme fra jobb idag! 😛

    2. hvorfor går du med sminke hele tiden?… det er lurt å la huden puste litt, være litt naturlig men anyway jeg elsker bloggen din! 🙂

    3. Bruker du selvbruning nå som du er i syden? Isåfall hvilken? Prøver å finne en selvbruning som funker når en er i varmere strøk og gjerne bader en del i salt/klorvann:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg