Styrkeprogrammet jeg følger!

Siden nyttår har jeg trent utrolig mye kondisjon på tredemøllen. Men i det siste har jeg lagt inn mer styrkeøkter, så jeg får blitt sterkere og enda bedre trent. Jeg elsker å bli sterkere, og bygge opp både rumpemuskler, magemuskler, men også armer og rygg.

Så jeg har satt opp et treningsprogram som jeg gjør cirka hver andre til tredje dag. Her trener jeg hele kroppen, og programmet gjør jeg hjemme med noen manualer som utstyr. Så det er lett å få gjennomført!

Her er treningsprogrammet jeg følger: 

Knebøy –  12 repetisjoner x 3 sett

Obliques kettlebell side bend – 12 repetisjoner x 3 sett

Bicepscurl – 12 repetisjoner x 3 sett

Calf raises – 20 repetisjoner x 3 sett

Roing med manual på benk – 12 repetisjoner x 3 sett

Leg raises – 3 sett der jeg gjør så mange repetisjoner jeg klarer per runde

Arnold press – 12 repetisjoner x 3 sett

Bulgarsk utfall – 12 repetisjon x 3 sett

Som dere ser trenger man kun noen manualer for å gjennomføre dette styrkeprogrammet. Så dette kan man enkelt gjennomføre om kvelden når man ser på tv, om morgenen før man skal på jobb, eller så fort man kommer tilbake fra jobb om ettermiddagen.

PS: Lagre dette blogginnlegget som et bokmerke på telefonen deres, så er det enkelt å finne frem når dere skal trene styrke neste gang!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg