Slik er stua pyntet til høst!

Nå som høsten virkelig er her, har jeg virkelig kommet i høstmodus. I år har jeg lyst til å gjøre enda mer ut av høsten, og virkelig nyte denne tiden som man ofte bare bruker til å vente på jul. Så første tingen jeg gjorde var å innrede stua i skikkelige høstfarger!

Jeg byttet ut alle putetrekkene i sofaen fra rosa og grå, til oransje / røde i skikkelig høstfarger. Elsker disse putetrekkene! Kjøper forresten alle putetrekkene mine på Rusta.

De er billige, og er i såpass god kvalitet at de ikke bare revner i løpet av en måned eller to.. Har opplevd det når jeg har handlet andre steder, haha.

Før jeg innredet med høstfarger shinet jeg virkelig over hele sofaen, tok av trekkene og vasket de i vaskemaskinen. Vi har jo hvit sofa, og når du kombinerer det med at vi spiser alle måltider i sofaen og har hund, så sier det seg selv at sofaen fort blir litt møkkete.

Så den vasker vi ganske ofte, hehe! Det er jo på en måte en fin ting med hvit sofa. Det blir automatisk mye mer hygienisk, hehe!

Siden høsten er mørketid handlet jeg også inn massevis med telys og kubbelys i høstfarger. Er jo så koselig å tenne lys om kvelden.

Hver kveld når vi skal spise middag og se på tv, tenner jeg alle lysene og da blir det så koselig og romantisk i stua!

Måtte også ha noen solsikker. Altså, hva er mer høst enn solsikker? De store har jeg kjøpt i butikken, og de små er fra egen hage. Har jo kunne plukket små solsikker i hagen i månedsvis!

Neste år må jeg huske å så noen store så jeg kan pynte opp hele stua med uendelig mange solsikker når høsten kommer, hehe!

Nå er jeg i alle fall veldig klar for høst og alt det koselige som følger med. Gleder meg til det blir litt fint vær igjen, så jeg kan gå tur i skogen også. Elsker det om høsten! Men frem til da får jeg holde meg på tredemølla.

I skrivende stund er jeg faktisk på tredemølla, og fant ut at når jeg legger en lang plate over der man kan holde fast hendene, så kan jeg sette mac’en på den. Så nå skriver jeg mens jeg går med 10 i incline og 4 i speed, og er dynket i svette. Haha!

9 kommentarer
    1. Hei. Kjøp en tekstil impregnering og spray. Dette gjør at flekker ikke setter seg og mye lettere å tørke av med en fuktig klut. Jeg har selv to hunder og en katt så den er gull verdt.

    2. Hei Stina 🙂 Så koselig det ble med de fine høstfargene. Men lurer på hvorfor dere ikke har ett bilde i stua. Synes det ser så tomt og kaldt ut. Det er så rart for du er så flink med masse sommer blomster og så fin uteplass men inne mangler det liksom den lunheten. Ikke ment som kritikk altså bare lurer for du er så opptatt av interiør. Ønsker deg en flott dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg