Strandtur i januar!

I dag har jeg, tro det eller ei, vært på stranda! Har aldri vært på stranda midt i januar før, men i dag fikk jeg lyst! Det var 5 plussgrader og sol, så hvorfor ikke? Jeg tok med meg Chloe på en liten strandtur, og hun koste seg glugg ihjel!

Hun løp rundt og lekte med både pinner og kongler, og elsket å løpe fritt (hadde på båndet, men slapp det siden vi var helt alene på stranda). Kan ikke huske sist jeg så Chloe så gira og glad!

Det var litt rart å være på stranda nå som det er vinter og det ikke er noe grønne blader på trærne, folk som soler seg og det var såpass kaldt. Men gud så deilig det også var! Det er noe med å sette seg ned i sanda, se utover havet mens solen går ned, og bare roe helt ned. Magisk!

På brygga var det ikke mange båter igjen, men det er fortsatt en del fiskere som drar ut så de var der. Var litt koselig å gå rundt på brygga uten at det var overfylt med mennesker.

Ingen tvil om at jeg skal dra mer på stranda året rundt. Selv om jeg koser meg aller mest til sommeren. Da er det så koselig å dra ned på stranda, spise en is eller vaffel i kiosken med Per Fredrik og Chloe og bare nyte solen og varmen. Det skal vi gjøre mange ganger når sommeren kommer!

7 kommentarer
    1. Ula er flott både på sommeren og på vinteren. Kan også anbefale Kjerringvik. Parkere på p-plassen opp til høyre og gå til Ranvika. Man kan også gå litt rundt omkring. Jeg har lastet ned en app som heter mapsme og der vet jeg alltid hvor jeg er og finner stier og veier i området. Helt nydelig i Kjerringvik altså.

    2. Elsker virkelig bloggen og bildene dine for tiden! Føler du alltid oppdaterer deg med nyere utstyr og bedre kvalitet, men ikke ødelegger merkevaren din. Har lest bloggen din siden 2011 og må si at den bare blir bedre og bedre uten at du forandrer noe til det negative. Tror ikke det har gått en dag uten å ha klikket meg innom her siden jeg begynte å følge deg! 😊

    3. Så herlige bilder😊 Ser at Clhoe koser seg❤ Og enig med Marie over her ang. bloggen!
      God lørdag videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg