Stort og spennende prosjekt i hagen!

For et par uker siden var pappa og et par til her og vi satt opp en svær platting i hagen. Frem til nå har den stått tom, og jeg har heller ikke røpet hva som skal oppå plattingen. På tirsdag kom endelig det vi skal ha på plattingen, og det er så stas!

På tirsdag var pappa, svogeren min og en til her og vi satt sammen masse av det som skal her, og i går fortsatte Victoria og jeg på prosjektet. Det er ekstremt mange deler som skal settes sammen, og til og med jeg som er en racer på IKEA sliter med å skjønne bruksanvisningen, så det er ikke bare-bare, haha! Men dette blir så sykt kult!

Litt kaos i prosessen kan man si. Haha!

Gleder meg til dette blir ferdig satt sammen. Da skal jeg røpe hva dette er, frem til da: noen som klarer å gjette hva dette er?

15 kommentarer

Siste innlegg